Přejít na obsah

Případové studie

(Stránka 8)



Harry Potter vykouzlil řetězci BILLA skutečný byznysový přínos

Jak se nám v Skliku podařilo využít potenciál e-mailové databáze BILLY? Detailní vyhodnocení displejové kampaně adservované pomocí externího kódu otevřelo tuto tajemnou komnatu. Ověřená agentura Pickerly se supermarkety BILLA zavítala do světa čar a kouzel. Agenturní tým pod vedením Martina Pešky má rád výzvy. Ve svých strategiích proto kombinují média, kreativy i technologie a zaměřují …


Získejte maximum z inzerce na Sauto.cz díky Přednostnímu výpisu

Jan Němec 31. srpna 2022

Sauto.cz je největší a nejnavštěvovanější tuzemský inzertní server, který se zaměřuje na inzerci motorových vozidel. Aktuálně na něm najdete nabídky od více jak 1300 firemních prodejců. Vzhledem k jejich množství mohou v nabídce ale snadno zapadnout. Jedním ze způsobů, jak nabídky zvýraznit, je nástroj „Přednostní výpis“. Jak dopadly výsledky jeho využití? S naším dlouhodobým partnerem Business Lease, který …


Answear jako další průkopník Jednoduché obsahové kampaně

Neudělili vaši klienti souhlas s cílenou reklamou a vy je přesto chcete svou kampaní oslovit? Máme pro vás jednoduchou odpověď. Answear využil Jednoduchou obsahovou kampaň a na její výsledky se můžete podívat v naší případové studii. O klientovi Answear je e-shop s módou, který nabízí přes 150 000 produktů od více než 500 značek. Razí heslo „Lifespiration …


Jak jsme pomohli vyrůst značce Konopný Táta díky Seznam Native

Co má společného značka Konopný Táta, Seznam Brand Studio a zpravodajský web Seznam Zprávy? Po naší povedené spolupráci už mnoho. Společně jsme totiž otevřeli téma širokého využití konopí i jeho léčebného potenciálu. Zajímavé zpracování Seznam Nativu čtenáře bavilo a hlavně posílilo pozitivní vnímání klientových produktů a značky. O klientovi Konopný Táta, to je poctivá práce, …


Máme vítěze květnové Sklik výzvy. Jak dopadl DRTG návštěvníků Seznamu v praxi?

Pamatujete na Sklik výzvu s tématem DRTG návštěvníků Seznamu? Cílení, se kterým je zásah publika mnohem jednodušší díky datům od Seznamu. My už známe její vítěze. Popsali nám, jak u výzvy s DRTG návštěvníků Seznamu postupovali a jaké jim funkce „přinesla ovoce“. Máte na naši výzvu také? Sledujte náš blog, již příští týden přichází další výzva. Lukáš …


Jak nalákat zákazníky zpět do českých gastropodniků?

Veronika Geltner 27. července 2022

Zájem milovníků dobrého jídla o gastronomické zážitky v létě 2021 opadl. Mezi pandemickými vlnami se zdálo, že Češi si nenajdou cestu zpátky do svých oblíbených restaurací, bister a kaváren, které v krizi potřebovaly podpořit. Jak nadchnout lidi pro objevování místních podniků? Společně s klientem CzechTourism jsme připravili cestovatelský seriál, který tuzemské turisty přesvědčil o tom, že ani za …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí