Přejít na obsah

#Agenturní spolupráce roku

(Stránka 2)



Agenturní spolupráce roku 2022: V kategorii Cross-mediální kampaň vítězí Mindsquared za práci pro Sazku. Nejvíc ocenění si odnáší Omnicom Media Group

Kristýna Hořovská 13. září 2023

Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz znají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní agentura Mindsquared. Odborná porota ocenila její skvělou práci pro klienta Sazka. Nejvíce cen pak patří agenturní skupině Omnicom Media Group (OMG). Cena za cross-mediální spolupráci roku patří agentuře Mindsquared. Ta do komunikace zahrnula široké …


Budujte brand a zvyšte zásah svých kampaní pomocí videoreklamy

Veronika Geltner 8. září 2023

Není pochyb, že videa jsou účinným marketingovým nástrojem a jedním z průlomových trendů ve světě marketingu. Jak odvyprávět příběh a prodat produkt či službu co nejlépe? Pojďme se podívat na to, proč by e-shopy měly využívat videoreklamu a jak mohou tento mocný marketingový nástroj efektivně využít.


Jak na audioreklamu v podcastech

V dnešním digitálním světě si zvuková reklama vydobyla své místo coby silné médium pro navázání kontaktu s publikem. Je proto dobré tohoto postavení chytře využít a vymyslet audioreklamu tak, aby zaujala co nejvíce posluchačů. Inzerenti často používají stejnou kreativu pro rádia i podcasty. Proč takové řešení není ideální, si řekneme v následujícím článku.


Agenturní spolupráce roku 2022: Kdo má šanci uspět?

14. července 2023

Svět online marketingu by se bez agentur a hlavně lidí, kteří v nich pracují, neobešel. Proto pod taktovkou Seznamu už podruhé pořádáme Agenturní spolupráci roku, skrze kterou vyzdvihneme ty nejpovedenější projekty realizované s digitálními agenturami. A vy si teď můžete přečíst, které z nich se mohou radovat z nominace v jednotlivých kategoriích.


Seznam.cz vyhlašuje druhý ročník ankety o nejlepší agenturní spolupráci

Aneta Kapuciánová 7. září 2022

Česká internetová jednička uspořádá už druhý ročník soutěže o nejlepší agenturní spolupráci. I tentokrát bude odborná porota hodnotit výkony digitálních agentur, které se společností Seznam.cz spolupracují. Oproti loňskému prvnímu ročníku došlo k rozšíření soutěžních kategorií, do kterých jsou agentury zařazeny automaticky. Novinkou je možnost nominovat jakoukoli agenturu na ocenění CSR kampaň roku. Všechny spolupracující agentury a …


Petr Melničuk: Bannery nemůžou mít stejné cíle jako TV nebo výkonnostní reklama. To by vás jen bolela hlava

V letošním ročníku Agenturní spolupráce roku se nejvíc prosadila agentura Performio. Získala hned dvě první místa. Přesto to jejímu spoluzakladateli Petru Melničukovi nestačí a za rok by chtěl být ještě lepší. Povídali jsme si o úspěšných kampaních a třeba i o tom, která kombinace kanálů a médií funguje nejlíp. Performio je nejúspěšnější agenturou letošní Agenturní …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí