Přejít na obsah

#Display reklama

(Stránka 4)



Seznam.cz rozšiřuje nabídku měření dopadu video reklamy, představuje Sbrandlift

Kristýna Hořovská 17. prosince 2018

Nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku spouští i česká internetová jednička, společnost Seznam.cz. Klasický Brand lift zadavatelům přináší informace o dopadu video kampaní na povědomí o značce a o dopadu reklamy na preference nebo nákupní chování uživatelů. Sbrandlift navíc nabízí inzerentům možnost získat přehled o dopadu celé kampaně v síti Seznamu. Novinku oceňují zejména …


Výzkum potvrdil rostoucí zásah Seznam.cz videoplatforem

12. října 2018

Společnost Median připravila pro Seznam.cz data z crossmediálního měření AdMeter 1000, které přináší informace o zásahu videoslužeb Seznam.cz a analýze jejich uživatelů. Celý výzkum potvrdil rostoucí zásah našich videoplatforem a jejich rostoucí význam při crossmediálním plánování kampaní.


Výsledky nejvýkonnějšího formátu na mobilu

24. srpna 2018

Před měsícem jsme spustili nový formát Mobilní Square Premium. Po prvních kampaních máme výsledky. Překvapivě jsou 2× lepší, než jsme předpokládali. V příloze najdete zpracované výsledky i porovnání v rámci oborů, které můžete sdílet se svými klienty. Poměr cena/výkon u tohoto formátu je nejlepší, kterou jsme na mobilu kdy měli.


Mobilní reklama je pro lidi stále více relevantní. Seznam.cz reaguje nasazením nových formátů

Aneta Kapuciánová 28. června 2018

Seznam.cz nasadí ještě před letními prázdninami nové reklamní formáty pro mobilní telefony. Jedná se o Interscroller, Video reveal a Square Premium, se kterými se lidé setkají na vybraných obsahových službách české internetové jedničky. Právě na ně totiž přichází už téměř polovina uživatelů z mobilních telefonů. Nedávný průzkum, který Seznam.cz zpracoval, navíc ukazuje, že se dlouhodobě daří …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí