Oblíbené formáty videoreklamy
Bumper a Outstream se stávají stále více oblíbenými formáty videoreklamy. Proto vám přinášíme jejich charakteristiku a výhody.
(Stránka 4)
Bumper a Outstream se stávají stále více oblíbenými formáty videoreklamy. Proto vám přinášíme jejich charakteristiku a výhody.
Nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku spouští i česká internetová jednička, společnost Seznam.cz. Klasický Brand lift zadavatelům přináší informace o dopadu video kampaní na povědomí o značce a o dopadu reklamy na preference nebo nákupní chování uživatelů. Sbrandlift navíc nabízí inzerentům možnost získat přehled o dopadu celé kampaně v síti Seznamu. Novinku oceňují zejména …
Společnost Median připravila pro Seznam.cz data z crossmediálního měření AdMeter 1000, které přináší informace o zásahu videoslužeb Seznam.cz a analýze jejich uživatelů. Celý výzkum potvrdil rostoucí zásah našich videoplatforem a jejich rostoucí význam při crossmediálním plánování kampaní.
Před měsícem jsme spustili nový formát Mobilní Square Premium. Po prvních kampaních máme výsledky. Překvapivě jsou 2× lepší, než jsme předpokládali. V příloze najdete zpracované výsledky i porovnání v rámci oborů, které můžete sdílet se svými klienty. Poměr cena/výkon u tohoto formátu je nejlepší, kterou jsme na mobilu kdy měli.
Dle dat společnosti SPIR a Median dosáhly investice do videoreklamy za rok 2017 přes 3,5 miliardy korun. Pro rok 2018 se očekává další růst o 16 %. Seznam.cz na tento dlouhodobý trend reaguje navyšováním kvantity i kvality svého video prostoru.
Seznam.cz nasadí ještě před letními prázdninami nové reklamní formáty pro mobilní telefony. Jedná se o Interscroller, Video reveal a Square Premium, se kterými se lidé setkají na vybraných obsahových službách české internetové jedničky. Právě na ně totiž přichází už téměř polovina uživatelů z mobilních telefonů. Nedávný průzkum, který Seznam.cz zpracoval, navíc ukazuje, že se dlouhodobě daří …
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.