Přejít na obsah

#Nová funkce

(Stránka 11)



Oslovte diváky Stream.cz pomocí Skliku

18. května 2017

Ode dnešního dne můžete v obsahové síti Skliku oslovovat i speciální publika – diváky Stream.cz. Cílit můžete jak na diváky jednotlivých pořadů, tak na celé kategorie pořadů. Chcete oslovit divačky módního pořadu New You nebo rovnou diváky všech pořadů o vaření? Není problém.


Zjednodušujeme práci s bannery v Skliku

25. dubna 2017

Obsahová síť Skliku v minulých letech zažila velký rozvoj – přibyly nové prémiové plochy, máte k dispozici nové způsoby cílení a další funkce. Aby byla inzerce v obsahové síti efektivní, musí být jednoduché i samotné založení kampaní. Snižujeme proto počet standardních rozměrů bannerů, což sníží náročnost přípravy podkladů i nastavení kampaní.


Umíme převádět kredit mezi účty

30. března 2017

Peněženka, kterou klienti využívají k úhradě inzerce nejen v Skliku, ale i na dalších službách Seznamu, nově umožňuje převádět kredit mezi účty ve vlastnictví jednoho inzerenta. Kdy funkci využijete a jaké jsou podmínky?


Nepřipravujte se o zákazníky – míra pokrytí nyní i pro obsahové kampaně

29. března 2017

Již více než 2 roky jste zvyklí v rozhraní Skliku pracovat s metrikami Kvalita, Míra pokrytí a detailními informacemi o příčině ztracených impresí. Vídáte upozornění na nízký rozpočet ve chvíli, kdy denní rozpočet neumožňuje ve vyhledávací síti oslovit všechny potenciální zákazníky. Upozornění na omezený rozpočet nyní zobrazujeme i v obsahových kampaních.


Firmy.cz přidávají užitečnou funkci. Nově můžete poptat více firem najednou

Firmy.cz přidávají hromadnou poptávku, která lidem umožňuje oslovit až pět firem najednou. Seznam.cz, kterému oblíbená databáze firem na českém internetu patří, funkci před sezónou spouští jako první v sekci Ubytovacích služeb. Stačí, když lidé vyplní jeden poptávkový formulář a kliknutím jej odešlou na přímé kontakty v penzionech nebo hotelích, které si sami vybrali. Firmy.cz, které denně navštíví …


Pokročilé nastavení retargetingového kódu

24. února 2017

Když jsme v září 2016 v Skliku spouštěli dynamický retargeting, říkali jsme, že jeho velkou předností je jednoduchost. Aby jej však mohly používat i ty e-shopy, které používají vlastní URL, přinášíme vám možnost využít pokročilého nastavení kódu. Zároveň se díky tomu můžete připravit s předstihem na připravovanou novinku – DRTG cílení na návštěvníky kategorií.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí