Nová funkce Seznam Emailu: Topování

15. února 2019

Chcete mít jistotu, že váš e-mail bude ještě více na očích? Vytěžte ze svých kampaní maximum. E-mailový marketing se nyní díky topování posouvá na další úroveň. Nyní můžete své e-maily umístit na horní pozice, zvýraznit je a na těchto pozicích držet až 7 dnů. Výsledkem je pak výrazně vyšší open rate. To vše je možné ve schránkách uživatelů Seznam Emailu z vaší databáze.

Chceme, abyste ze svých kampaní získali vždy maximum, zároveň ale dbáme i na uživatele e-mailových schránek od Seznamu. Proto se vytopované e-maily zobrazují pouze ve složce „hromadné“. Zde se mohou držet až 3 vytopované e-maily zároveň. Zprávy jsou označeny štítkem „tip“ a po prokliknutí zůstávají stále na vrchní pozici po celou dobu kampaně. V návaznosti na tato opatření je pravděpodobnost zaujetí uživatele mnohem vyšší. Pokud i po prokliku do e-mailu neučiní uživatel konverzi, díky ponechání e-mailu je návrat a provedení kýžené konverze stále velmi pravděpodobné.

Díky výše popsanému se průměrný open rate rozesílek klientů, kteří využívají topování, pohybuje až kolem 35 %. Je však důležité funkci topování nezaměňovat s direct mailem. Topování se používá v rozesílkách na vlastní databázi.

Daniel Jeřábek

Oddělení reklamních produktů

Daniel.Jerabek@firma.seznam.cz

Sdílet na sítích