Přejít na obsah

#Nová funkce

(Stránka 6)



Jak si jednoduchým způsobem vytvořit produktovou skupinu?

Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje? Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce …


Populární videoformát Outstream teď poběží ve smyčce. Takže budete mít 2x lepší výsledky

Videoformát Oustream využívají inzerenti rádi a často. Aby jim přinesl ještě vyšší proklikovost, přinášíme dvě výrazné změny. Tlačítko call-to-action a nekonečnou smyčku. Outstream by měl být součástí každé videokampaně. Má velký zásah a spoustu dalších výhod, o kterých se můžete dočíst tady. Teď jsme připravili dvě úpravy s cílem navýšit jeho proklikovost. Jaké úpravy to jsou? …


Nasaďte Seznam Doporučuje bez programátora díky novému wordpress pluginu

13. června 2022

Zvýšení proklikovosti článků a zisků z nativní reklamy pomocí Seznam Doporučuje je teď pro wordpressáky hračka! Přicházíme totiž s novým pluginem Seznam Doporučuje, který si na svůj web dokážete přidat levou zadní i bez programátora. Co všechno nový plugin umí? Přidávat doporučení pod článek nebo vedle článku, a to bez odborné pomoci. Box zkrátka a …


CPC pro Zboží.cz teď snadno nastavíte i pomocí Skliku

Pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce na Seznamu. Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit? Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí …


U kampaní v Skliku teď můžete porovnávat i období

Představujeme nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně snažší. Co nový graf umí a na čem v něm budeme pracovat dál? V rámci nového grafu nyní umíme porovnávat dvě období mezi sebou.Porovnávat můžeme až čtyři metriky a současně vidíte jejich trend v …


Přidali jsme časové štítky k obrázkům ve Vyhledávání

27. dubna 2022

Ve vyhledávání od Seznamu jsme u obrázků spustili v březnu letošního roku novou vychytávku. Ta rozpozná, když zpravodajské weby publikují ve svých článcích i fotky. Díky speciálnímu štítku vám pak vyhledávač nabídne výsledky podle vašeho dotazu.. Nově přidané obrázky ze zpravodajských webů teď snadno poznáte díky časovému štítku. Ten vám mezi množstvím fotek pomůže zjistit …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí