Svět digitálního marketingu se neustále vyvíjí a přináší nové nástroje, které umožňují inzerentům lépe oslovovat svou cílovou skupinu a efektivněji spravovat své kampaně. Jedním z těchto nástrojů je Samba.ai, platforma pro automatizaci marketingu, která využívá pokročilé umělé inteligence k personalizaci komunikace a zlepšení interakce s klienty. Samba.ai nově nabízí využití retargetingu Skliku. Co to přesně znamená a jaké výhody z toho plynou?
Co nová funkce přináší?
Možnosti, které se otevírají díky integraci Skliku, jsou široké. Na základě importovaných e-mailových adres lze vytvořit specifická publika, rozdělit je podle různých kritérií a následně na ně cílit přesně šitým obsahem. Bezprostředně lze reagovat na nákupní chování, regionální příslušnost, nebo preferované produkty či kategorie konkrétních zákazníků.
Tak mohou klienti lépe porozumět svému publiku a vytvářet kampaně, které osloví přímo danou cílovou skupinu. Komplexní automatizace marketingových procesů spojená s inteligentní analýzou dat přináší větší efektivitu a úspěšnost kampaní.
Jak to funguje?
Pokud jste klientem Samba.ai a e-mailové adresy vašich zákazníků evidujete v této platformě, můžete tyto seznamy snadno importovat přímo do Skliku. Tyto e-mailové adresy pak slouží jako identifikátory vašich zákazníků. Díky této funkci můžete tedy cílit reklamu na konkrétní segmenty zákazníků, například na ty, kteří dosud neuskutečnili nákup, na základě toho, kdo váš web navštívil, či na základě dalších specifikací.
Tato nová možnost umožňuje zacílit online reklamu přesně na ty správné osoby, což zvyšuje šance na úspěšnou konverzi a posiluje váš vztah s potenciálními zákazníky. Nezapomeňme na to nejdůležitější, že tento typ cílení je plně nezávislý na cookies třetích stran, které s námi od příštího roku nebudou.
Co je potřeba pro získání nové funkce udělat?
Pro získání této funkcionality stačí několik jednoduchých kroků. Za prvé, je potřeba propojit vaši Sambu.ai s účtem na Skliku. Dále následují podrobné instrukce, které jsou obsaženy v dokumentaci na odkaz na stránku. Tam naleznete podrobné informace od toho, jak efektivně využívat Sambu pro naplnění retargetingového seznamu.
Samba.ai přináší do oblasti digitálního marketingu novou dimenzi efektivity. Kombinace automatizace, personalizace a integrace s platformou Sklik umožňuje marketérům oslovit své publikum přesně v pravý čas a se správným obsahem. Nenechte uniknout žádnou příležitost a využijte možností, které vám Samba.ai nabízí pro zvýšení úspěšnosti vašeho podnikání.
Samba.ai je česká výkonná marketingová platforma specializovaná na emailový marketing, vhodná pro menší a střední e-shopy i ty největší hráče na trhu. Nabízí rozsáhlé možnosti, které usnadňují inovativní a efektivní přístup k emailovému marketingu.
V Skliku máte nově k dispozici rozšíření reklam na úrovni účtu. Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak. Kterých rozšíření se novinka týká a jaká z nich vám nastaví sám Sklik?
Nová cílení vám pomohou snadno oslovit fanoušky podcastů nebo potenciální zaměstnance. Publika jsou dostupná v Skliku i RTB. Na jaká podcastová témata nebo pracovní pozice můžete v naší obsahové síti nově cílit a jak tato publika nejlépe využít?
Od středy 11. ledna 2023 se Jednoduchá obsahová kampaň zařadí mezi samostatné typy kampaní. Jednoduše budete moci filtrovat v Skliku, statistických reportech nebo třeba využít filtrování i přes rozhraní API. A výsledky celkových reportů tak budou přehlednější. Ale pozor! Zároveň to znamená, že od středy nebude JOK součástí reportů a filtrování ve vašich stávajících obsahových kampaních.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.