Přejít na obsah

#Případové studie



O 91 % vyšší tržby za dva měsíce. Jak jsme zajistili, aby byl klient Manutan vidět?

15. května 2025

Manutan je silný hráč v oblasti vybavení kanceláří a provozů, přesto ale chtěl ještě více posílit svou online viditelnost a přitáhnout více zákazníků. Společně jsme nastavili kampaň na Seznamu zaměřenou na klíčová slova, důležité kategorie i konkrétní města. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat: 129% nárůst prokliků, zobrazení na předních pozicích napříč republikou a hlavně – téměř dvojnásobné tržby. 


Milion v tržbách za 48 hodin díky Jednoduché obsahové kampani

Soustředíte se primárně na výkon, a proto příliš nezapojujete obsahové kampaně? Možná je to škoda. Zahradnictví Spomyšl je využívá celoročně, a v sezonách dokonce rozpočty navyšuje. Spoustu inzerentů může vyděsit, když PNO kampaní, jako je JOK (Jednoduchá obsahová kampaň), dosahuje 3–4násobku toho, co je běžné u kampaní ve vyhledávací síti. Naše případovka ale ukazuje, že skutečné výsledky mohou být mnohem lepší, než byste čekali.


Jak Slevomat zefektivňuje cílení v Skliku díky napojení publik přes Boost.space

Personalizace a automatizace jsou dnes klíčovými faktory úspěchu v online marketingu. Slevomat proto využívá napojení dynamických publik do Skliku pomocí Boost.space. Díky tomu efektivněji, a navíc zcela automatizovaně osloví relevantní zákazníky. Pro PPC specialisty to znamená výrazné usnadnění práce – nahrávání publik zvládnou bez zásahu vývojářů a složitých API integrací. 


Jak jsme pomohli posílit značku Jezírka Banat pomocí interaktivní kampaně

Jezírka Banat jsou největší jezírkovou prodejnou v České republice, která si klade za cíl nejen prodávat produkty, ale také vzdělávat zákazníky a pomáhat jim s realizací. Přestože mají široké portfolio služeb, bylo důležité efektivně oslovit nové zákazníky a posílit pozici značky jako experta v dané oblasti. Proto jsme společně vytvořili kampaň na platformách Seznamu, která spojovala inovativní formáty s interaktivitou a odborným obsahem.


Kombinace Premium a Plochoskóre dealů: Revoluce v online reklamě s výsledky, o kterých každý RTB specialista zatím jen snil

Jak se spojení inovativních reklamních řešení Seznamu proměnilo v klíč k úspěchu kampaně pro Českou spořitelnu? Důmyslná strategie agentury GroupM Nexus ve spojení s Plochoskóre dealem zajistila špičkovou viditelnost při efektivním čerpání rozpočtu. Objevte, jak na kampaň, jejíž výsledky potěší každého RTB specialistu.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí