Přejít na obsah

#Případové studie

(Stránka 13)



Seznam Native: Pět nejúspěšnějších obsahových spoluprací za rok 2021

Veronika Geltner 28. března 2022

V Seznam Native spojujeme klienty s propracovaným obsahem ve formě článku, působivého vizuálu a interaktivních prvků. Během loňského roku se nám podařilo propojit více než 90 klientů se zajímavými tématy. Jaké projekty patřily k těm nejúspěšnějším? Jak jsou na tom Češi s uklízením? (Bosch) Úspěch „přízemního“ tématu, úklidu domácnosti, nás vloni překvapil. V Nativu, který vznikl …


Zvyšte výkon svých RTB kampaní pomocí cross device

Proč je tak důležité měření cross device? V dnešní době využívá každý hned několik zařízení. Na marketérech je, aby co nejefektivněji oslovili zákazníky napříč všemi zařízeními i kanály, a poskytli jim konzistentní a ucelenou komunikaci. Cross device je jedna z technologií, která může tento komplexní přístup k marketingovým strategiím usnadnit, neboť umožňuje identifikovat uživatele napříč …


Případová studie: Dynamický banner s klientem PackWay s.r.o. a certifikovanou agenturou Proficio Marketing s.r.o.

17. prosince 2021

Společně s certifikovanou agenturou Proficio Marketing s.r.o. a klientem PackWay s.r.o. jsme se rozhodli využít dynamický banner v Skliku jako jeden ze zdrojů nových návštěvníků a zákazníků. Na řádcích níže vás seznámíme s dosaženými výsledky, provedenými kroky k optimalizaci a dalšími plány pro využití dynamického banneru. Certifikovaná agentura Proficio Proficio Marketing patří mezi nejrychleji rostoucí …


Zajímavé obsahové spolupráce: Člověk v tísni, Herbář a další

Veronika Geltner 13. prosince 2021

Vánoce už pomalu klepou na dveře. Než se ale rozutečeme k rodinným krbům, rádi bychom se s vámi podělili o další várku těch nejzajímavějších obsahových spoluprací značek a mediálních domů. Podívejte se na tři říjnové příklady z našich luhů a hájů, kterými se můžete inspirovat. Vyznáš se v dnešním světě? (Člověk v tísni & Seznam Native) Vytvořili jsme kvíz, ve …


Jak získat více zákazníků s tarifem Profituj na rok

9. prosince 2021

Seznam naplno nabízí hned několik variant tarifů. Ty se od sebe liší nejenom cenou, ale především prvky a možnostmi, které vedou k oslovení uživatele. Jedním z nich je také tarif Profituj, který je ve spojení s Ročním předplatným ideální pro všechny, kteří chtějí být vidět a chtějí být pro své klienty lehce dohledatelní po celý …


Je doopravdy důležité měřit efektivitu inzerce? Podívejte se na zajímavá data, která jsme dali dohromady s RK Quantum reality

Proč je důležité měřit efektivitu inzerce? Pojďme se podívat na zajímavá data, které pro vás připravili Sreality.cz ve spolupráci se společností Quantum reality s.r.o. Quantum reality s.r.o. se s námi podělila o data, kterými si doměřuje efektivitu inzerce na jednotlivých serverech. Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a výsledky měření za období únor 2020–únor 2021. Jedná se o …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí