Rostoucí ceny elektřiny a plynu či ohled na životní prostředí motivují stále více lidí k tomu, aby si pořídili energeticky úspornější bydlení. Na to reagovala i Česká spořitelna, která se rozhodla svým novým produktem „Hypotéka pro budoucnost“ podpořit lidi, kteří si staví dům v duchu udržitelnosti. Připravili jsme proto ve spolupráci s agenturou Wavemaker obsah, který atraktivní formou edukuje čtenáře o udržitelných domech, vysvětluje pilíře udržitelného bydlení a zároveň přibližuje, jak se v takovém domě žije.
Jak jsme kampaň dostali mezi lidi?
Článek jsme umístili na Seznam Zprávy a následně jsme ho ještě distribuovali na dalších webech pod hlavičkou Seznamu. Vytvořili jsme desítky kombinací upoutávek, které jsme rozmístili napříč Seznamem a poté jsme je optimalizovali tak, abychom splnili cíle kampaně.
Jak jsme měřili úspěch?
V kampani jsme si stanovili dva hlavní cíle. Ukázat lidem, že Česká spořitelna podporuje udržitelné bydlení, a představit její nový produkt. V obou kampaních jsme sledovali čas strávený s obsahem, který značí atraktivitu obsahu pro publikum, a také počet unikátních čtenářů. U kampaně jsme navíc sledovali, jestli si lidé po přečtení článku spojí Českou spořitelnu s udržitelností. Změnu vnímání jsme měřili pomocí produktu Seznam Brand Lift.
Jaké výsledky kampaň přinesla?
Obsah si nenechalo ujít 79 825 unikátních čtenářů, kteří na článku strávili v průměru čtyři a půl minuty. To je v dnešní zrychlené době, kdy je stále těžší udržet pozornost čtenářů, skvělý výsledek.
Výsledky našeho měření pomocí produktu Seznam Brand Lift ukázaly, že množství lidí, kterým se ve spojení s udržitelným bydlením vybaví Česká spořitelna, narostlo z původních 26 % na 47 %. Jde o 81% nárůst. V porovnání s ostatní digitální reklamou se jedná o vysoce nadprůměrný výsledek.
Celá kampaň ukázala, že správně vytvořená nativní reklama dokáže vybudovat asociaci i v oblasti hypoték, která je v současnosti pod tlakem rostoucích sazeb.
Ať už chcete promovat službu nebo produkt, dělejte to zajímavým způsobem. Upoutejte zákazníkovu pozornost a naservírujte mu kvalitní obsah. Nevíte, jak na to? V Brand Studiu se nebojíme velkých výzev. Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme: brandstudio@firma.seznam.cz.
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Stará žitná myslivecká je žitný destilát, který se v prostějovské Palírně U Zeleného stromu vyrábí už skoro 180 let. Myslivec na etiketě lahve způsobil, že lidé začali alkohol mylně považovat za bylinný likér. Značka dlouhodobě pracuje na tom, aby toto vnímání změnila a stala se atraktivnější pro lidi napříč všemi generacemi. Jak se nám společně podařilo dostat od myslivce k gentlemanům?
Opět jsme si pro vás v pravidelné rubrice Brand Studia připravili mix inspirací, novinek a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát s námi vyrazíte na cesty a dostanete tip na podcast.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.