Energie ze slunce a zeleň na střeše aneb Jak jsme Českou spořitelnu spojili s udržitelným bydlením

Veronika Geltner 21. března 2023 Ve spolupráci s  

Rostoucí ceny elektřiny a plynu či ohled na životní prostředí motivují stále více lidí k tomu, aby si pořídili energeticky úspornější bydlení. Na to reagovala i Česká spořitelna, která se rozhodla svým novým produktem „Hypotéka pro budoucnost“ podpořit lidi, kteří si staví dům v duchu udržitelnosti. Připravili jsme proto ve spolupráci s agenturou Wavemaker obsah, který atraktivní formou edukuje čtenáře o udržitelných domech, vysvětluje pilíře udržitelného bydlení a zároveň přibližuje, jak se v takovém domě žije.

Jak jsme kampaň dostali mezi lidi?

Článek jsme umístili na Seznam Zprávy a následně jsme ho ještě distribuovali na dalších webech pod hlavičkou Seznamu. Vytvořili jsme desítky kombinací upoutávek, které jsme rozmístili napříč Seznamem a poté jsme je optimalizovali tak, abychom splnili cíle kampaně.

Jak jsme měřili úspěch?

V kampani jsme si stanovili dva hlavní cíle. Ukázat lidem, že Česká spořitelna podporuje udržitelné bydlení, a představit její nový produkt. V obou kampaních jsme sledovali čas strávený s obsahem, který značí atraktivitu obsahu pro publikum, a také počet unikátních čtenářů. U kampaně jsme navíc sledovali, jestli si lidé po přečtení článku spojí Českou spořitelnu s udržitelností. Změnu vnímání jsme měřili pomocí produktu Seznam Brand Lift.

Jaké výsledky kampaň přinesla?

  • Obsah si nenechalo ujít 79 825 unikátních čtenářů, kteří na článku strávili v průměru čtyři a půl minuty. To je v dnešní zrychlené době, kdy je stále těžší udržet pozornost čtenářů, skvělý výsledek.
  • Výsledky našeho měření pomocí produktu Seznam Brand Lift ukázaly, že množství lidí, kterým se ve spojení s udržitelným bydlením vybaví Česká spořitelna, narostlo z původních 26 % na 47 %. Jde o 81% nárůst. V porovnání s ostatní digitální reklamou se jedná o vysoce nadprůměrný výsledek.
  • Celá kampaň ukázala, že správně vytvořená nativní reklama dokáže vybudovat asociaci i v oblasti hypoték, která je v současnosti pod tlakem rostoucích sazeb.

Ať už chcete promovat službu nebo produkt, dělejte to zajímavým způsobem. Upoutejte zákazníkovu pozornost a naservírujte mu kvalitní obsah. Nevíte, jak na to? V Brand Studiu se nebojíme velkých výzev. Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme: seznamnative@firma.seznam.cz.

Veronika Geltner

Brand manager

Sdílet na sítích