Přejít na obsah

#Případové studie

(Stránka 6)



Jak kvalitně budovat a měřit značku s RTB a Seznam Brand Lift?

V dnešním online světě, kdy se neustále setkáváme s velkým množstvím reklam, je důležité připomínat se uživatelům a pravidelně měřit povědomí o značce, a to i u dobře definovaného cílení. Právě kombinace navazující strategie a měření povědomí přes Seznam Brand Lift pomohla klientovi Konopný Táta k úspěšnosti jeho kampaní. Pojďme se na to podívat.


Cílit na desktop, nebo mobil? Kombinujte obě možnosti

18. července 2023

Počet lidí, kteří k surfování na internetu využívají mobil nebo tablet, stále roste. I proto dává smysl na ně v kampaních cílit. Zapomínat byste ale neměli ani na uživatele, kteří preferují desktop. V případové studii si ukážeme, jak obě cílení efektivně kombinovat, abyste pomocí retargetingu dosáhli těch nejlepších výsledků.


V Brand Studiu bouchá šampaňské! Nové Brandoviny přinášejí zprávy z Kodaně i reklamní tipy na léto

Každý měsíc v rubrice Brand Studia naleznete mix novinek, inspirací a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát se s vámi podělíme o radost z úspěchu Brand Studia na soutěži v Kodani, představíme vám, jak jsme naučili Čechy investovat do zlata, a přineseme vám několik důvodů, proč se vyplatí promovat svou značku i v létě.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí