Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 20)



Víte, kolik lidí hledá nové bydlení? My ano. Podívejte se, jak fungují Sreality.cz

Barbora Majerová 22. září 2022

V nejnovějším dílu seriálu Seznam, jako ho neznám jsme se mrkli pod pokličku největšího realitního serveru u nás. Dozvíte se třeba, kolik odpovědí měl loni nejúspěšnější inzerát na dům a jak zvýraznit svou nabídku, aby ji nikdo nepřehlédl. Na Sreality.cz chodí víc než 80 procent zájemců o koupi nemovitostí u nás, a skoro 50 % …


Cílení na vlastní seznamy zákazníků je ještě dostupnější

Minimální velikost počtu spárovaných adres v seznamu vlastních zákazníků snižujeme z 500 na 200. Tím je toto cílení nyní dostupné i pro inzerenty s menší zákaznickou bází a stávajícím inzerentům přináší ještě více možností segmentace seznamů. Cílení na vlastní seznamy zákazníků je relativně nový způsob cílení v Skliku. Využívá e-mailových adres uživatelů, u kterých má …


Budujte svou značku s pomocí Seznam RTB

V předchozím článku jsme si v pěti bodech shrnuli, na co je potřeba pamatovat u brandbuildingových kampaní. A teď si pojďme říct, proč má smysl se jim věnovat v onlinu – konkrétně u nás, v Seznam RTB. Stále platí, že tradiční média, především lineární televize, mají v procesu budování značky stěžejní a do určité míry nezastupitelnou roli. Existuje ale …


Vytváříme pro vás cenové mapy na Sreality.cz. Jak nám s tím můžete pomoct?

12. září 2022

Cenové mapy jsou dalším tématem, které na Srealitách řešíme. Abychom pro vás mohli do budoucna vytvořit co nejpřesnější cenové mapy, potřebujeme k nabízeným nemovitostem nasbírat co největší množství dat. A komu tyto informace pomůžou? Především vám – realitním kancelářím a makléřům. Pojďme se tedy podívat, co je k fungování cenových map potřeba. V cenové mapě budeme zobrazovat …


Cílení na vlastní seznamy zákazníků zvýší objem vašich konverzí

Svou reklamu můžete v obsahové síti Skliku zacílit pomocí vlastních seznamů zákazníků. Publikum vám totiž tvoří seznamy e-mailů uživatelů, od kterých máte souhlas k marketingové komunikaci. Podívejte se, jaké má cílení hlavní výhody, jak ho můžete využít, a získejte tipy od našich specialistů. Abyste si mohli vytvořit vlastní seznam zákazníků, potřebujete spárovat minimálně 200 e-mailových …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí