Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 25)



Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od dubna 2022

4. dubna 2022

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v březnu tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Auto-moto | Auto-moto baterie | …


Firma NetDirect nabídla Přihlášení přes Seznam svým e-shopům na platformě FastCentrik

Veronika Geltner 31. března 2022

Chvíle, kdy přijdeme o cookies a nebude možné cílit na zákazníky přes “sušenky” se blíží, a ten kdo myslí na budoucnost se na ni musí připravit. Seznam.cz naštěstí připravil pro své partnery hned několik řešení a jedním z nich je přihlašování uživatelů přes Seznam. Libora Zůbka, ředitele marketingu společnosti NetDirect, která svým klientům pomáhá vytvářet …


Vylepšili jsme Zájmy o koupi v Skliku a DMP, aby vám přinesly ještě více klientů

30. března 2022

Opět vylepšujeme možnosti cílené reklamy. Tentokrát v Zájmech o koupi, kde jsme významně navýšili objemy cookies v jednotlivých segmentech a přidali novou kategorii cílení, která vám doručí nové klienty k oslovení. Vyšší objemy dat v cílových skupinách Pokud pracujete s cílením v našich reklamních systémech pravidelně, nemohlo vám uniknout, že v mnoha publicích došlo k …


Jaký je překryv návštěvníků Sauto.cz a konkurenčních webů?

30. března 2022

Podívali jsme se na zajímavá data překryvů návštěvnosti auto-moto serverů. Jak to dopadlo se dozvíte v grafech níže. Díky měření jednotlivých serverů umíme zpracovávat nejen pravidelné měsíční statistiky, které jsou vám k dispozici, ale zpracovali jsme také tzv. Překryvy inzerce znázorňující podíl uživatelů navštěvující Sauto.cz a konkurenční služby. Modrá a světle šedá část ukazují podíl návštěvníků pouze …


Čím Alzák rozšířil zásah kampaní?

Jednoduchá obsahová kampaň v Skliku si ukotvila pevné místo v marketingovém mixu klienta Alza. O 53 % nižší cena za proklik byla jedním z mnoha důvodů. Obraty v desítkách miliard ročně řadí e-shop Alza.cz na první příčku tuzemské scény. Místo na výsluní ovšem nespadlo Alze z nebe, ale je to zásluhou propracované strategie. Pár dílků z …


Děkujeme vám, že se Zboží.cz tak skvěle daří. Za rok 2021 rostlo o 142 % více než e-commerce trh v Čechách

22. března 2022

E-commerce je v Čechách dlouhodobě na vzestupu a jeho boom odstartoval hlavně covid, respektive nemožnost nakupovat v kamenných obchodech během izolace. Za rok 2021 vzrostl trh e-commerce v České republice o 14 %. Ovšem nebudeme před vámi hrát falešnou skromnost a s velkou radostí dodáváme, že Zboží.cz svým tempem nechalo toto úctyhodné číslo za sebou …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí