Přejít na obsah

#Pro specialisty

(Stránka 27)



U kampaní v Skliku teď můžete porovnávat i období

Představujeme nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně snažší. Co nový graf umí a na čem v něm budeme pracovat dál? V rámci nového grafu nyní umíme porovnávat dvě období mezi sebou.Porovnávat můžeme až čtyři metriky a současně vidíte jejich trend v …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od května 2022

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu tohoto roku. Nové parametry Díky novým parametrům si uživatelé na webu mohou vyfiltrovat jednotlivé nabídky či produkty, také se jim informace zobrazí v detailu produktu. Správné zadání hodnot do tagu PARAM si můžete zkontrolovat …


Co pro váš e-shop nabízí Seznam Nákupy?

Jste e-shop a inzerujete na Seznamu? Pokud chcete maximalizovat počet objednávek, určitě využíváte Zboží.cz i Sklik, včetně Produktových inzerátů. Co byste řekli tomu, pokud byste si veškerou produktovou inzerci na Seznamu mohli nastavit, spravovat a vyhodnotit v jednom rozhraní? Právě to je cílem projektu, kterému říkáme Seznam Nákupy. Co tyto změny konkrétně znamenají pro vás, …


V Seznamu jsme průkopníci v cílení s použitím 1st party dat

Z uživatelských cookies 3. stran, které jste zvyklí cíleně oslovovat, se dříve nebo později stane anonymní traffic. Vystrašilo vás to? Nemusí. Dlouhodobě se na tuto situaci připravujeme a máme řešení, jak cíleně oslovit uživatele s tzv. cookieless prohlížeči. Oslovit cíleně potenciální zákazníky, kteří přistupují k obsahu na internetu přes prohlížeče, které cookies 3. stran nepodporují, již není vizí …


Zapojte se do Sklik výzvy s novým cílením DRTG návštěvníků Seznamu

Když se v minulosti řekl dynamický retargeting, znamenalo to možnost oslovit zákazníky, kteří si na webu prohlíželi produkty nebo kategorie produktů. Od listopadu loňského roku máte možnost využít v Skliku nové cílení DRTG návštěvníků Seznamu. Co to znamená a jak se to týká nové Sklik výzvy? Díky DRTG návštěvníků Seznamu máte nově možnost oslovit ty, …


Nové videoformáty v naší nabídce vám přivedou nové zákazníky

Videoreklama je jeden z nejlepších formátů reklamy, který dokáže rychle a efektivně vyprávět příběh vaší značky a dokáže působit na více smyslů diváka. Díky novým formátům Seznam Action Video, Seznam Shopping video a nové možnosti nepřeskočitelného videa můžete už dnes využít kreativní a interaktivní způsoby zapojení vašich zákazníků. Zasáhněte své zákazníky ve všech fázích nákupního procesu. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí