Dynamický retargeting je možné stylovat
Ode dneška začínáme na webech Seznamu zobrazovat reklamy dynamického retargetingu s vlastními barvami a zobrazovat u nabídek slevy a doprovodné popisky. Jak šablony nastavit, aby měly optimální výkon?
(Stránka 33)
Ode dneška začínáme na webech Seznamu zobrazovat reklamy dynamického retargetingu s vlastními barvami a zobrazovat u nabídek slevy a doprovodné popisky. Jak šablony nastavit, aby měly optimální výkon?
Pamětníci si pravděpodobně pamatují, že v Skliku před mnoha lety nastavovali v sestavách rozdílné max. CPC u kampaní cílených na klíčová slova do vyhledávací i do obsahové sítě. Toto nastavení již delší dobu nedává smysl, a proto jej z Skliku odstraníme a práci s účtem tak zpřehledníme.
Videoreklama neustále nabývá na důležitosti, je jí čím dál víc. Jaký je klíč k úspěšným kampaním a čemu se naopak vyvarovat? V našem miniseriálu jsme se na tyto a další věci ptali panelu odborníků.
Videoreklama na internetu je čím dál důležitějším reklamním formátem, který využívá stále více firem. Jak s videoreklamou efektivně pracovat, na co si dát pozor nebo podle jakých metrik ji vyhodnocovat, jsme se zeptali několika odborníků. Přečtěte si první část jejich odpovědí.
Utekly vám přednášky našich kolegů na letošních Linux Days? Nevadí. Přinášíme vám je přehledně na jednom místě.
Vánoční sezona může některým nákupním kategoriím přinést až 40% podíl jejich celoroční návštěvnosti na webu. Z průzkumu Seznamu víme, že až 82 % našich uživatelů tento rok plánuje využít internetové obchody pro nákup vánočních dárků, proto právě i díky Skliku můžou být vaše letošní vánoční kampaně ještě úspěšnější.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.