Přejít na obsah

#RTB

(Stránka 21)



Seznam.cz rozšiřuje možnosti nákupu reklamy skrze RTB

Aneta Kapuciánová 29. března 2018

Programatický nákup je celkově na vzestupu a především nákup skrze RTB je pro Seznam.cz důležité téma. S klienty o tom vedeme debaty prakticky denně a společné konzultace, jak by u nás měl nákup skrze RTB vypadat, začínají nést ovoce. Na základě hlasu trhu jsme se tedy rozhodli pro další kroky, jak tuto možnost nákupu v …


Privátní dealy na Seznam.cz nově i s behaviorálním cílením

Aneta Kapuciánová 28. února 2018

Loni na podzim začala česká internetová jednička Seznam.cz nabízet behaviorální data prostřednictvím programatického nákupu. Vedle dosavadní možnosti koupit cílení formou integrovaných dat v Adform DSP mohou klienti ode dneška nakoupit datové segmenty také v podobě privátních dealů, a to ve spolupráci s dodavatelem technologie AppNexus SSP.


Seznam RTB snídaně: Epizoda I. Seznam RTB přichází

Eva Libichová 7. února 2018

Na začátku prosince jsme odstartovali první z mnoha setkání, ve kterých bychom rádi pokračovali i v letošním roce. Věříme, že z bližší spolupráce s postupným nastavováním programatického trhu můžeme v budoucnu všichni těžit a ušetřit si tak vzájemně spoustu času nad zkoumáním toho, co funguje či nikoli.


Seznam.cz zachovává ceny reklamy i pro rok 2018. Pro inzerenty se chystají novinky v RTB, videu i mobilu

Seznam.cz zachovává současné ceníkové ceny na valné většině svých inzertních ploch i pro rok 2018. Navíc inzerentům, kteří své celoroční kampaně objednají do 15. února, nabídne ty nejvýhodnějších podmínky na další rok. Seznam.cz zároveň reaguje na zvýšenou poptávku po mobilních reklamních plochách. K jejich letos již zdvojnásobenému počtu přidá v roce 2018 další. Podobný trend …


Formáty branding a video bumper rozšiřují nabídku programatického prodeje Seznam.cz

29. listopadu 2017

Objem investic programatického nákupu reklamy prostřednictvím RTB na Seznam.cz za poslední rok vzrostl více než trojnásobně. Proto společnost Seznam.cz neustále rozšiřuje nabídku formátů v RTB. Aktuálně nový branding pomáhá inzerentům s budováním povědomí o značce a má za úkol přitáhnout pozornost lidí k probíhající kampani. Druhá novinka, šestivteřinový nepřeskočitelný video bumper, umožňuje ve velmi krátkém …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí