2. 5.

S RTB teď můžete cílit na zájmové vertikály

S příchodem jara ani oddělení RTB nezahálí. Nově můžete cílit na zájmové vertikály. Jde o nový přístup k datům, ze kterých vychází always on dealy, o kterých jsme vás informovali již v prosinci. Každý uživatel navštěvuje weby s tématikou, která je mu blízká. A právě uživatelův traffic je klíčovou doménou cílení, na kterou jsme se zaměřili.

Nově jsme tento typ cílení přidali jako samostatnou kategorii v našem DMP a umožnili tak také jeho přímý nákup. Tyto weby jsme si postupně rozdělili do kategorií, které odpovídají našim vertikálám. Takto můžeme nově cílit na návštěvníky webů např. o zdravém stravování, módě, bydlení, ale také podnikání či cestování.

Na základě testování jsme si ověřili, že mnohdy vysoká frekvence návštěv konkrétních témat zvyšuje také kvalitu a výkon publik, která pak využíváme v programatických kampaních. Aktuálně je možné nakupovat data i napřímo z dvanácti vertikál, a další pro vás již připravujeme.

Za DMP tým Martin Jandora