Případová studie Seznam Newsfeed
Přemýšlíte o zapojení do projektu Seznam Newsfeed? V této případové studii zjistíte, co všechno za 2 roky fungování tato služba klientům přinesla, k čemu je dobrá a proč byste ji měli využívat.
(Stránka 15)
Přemýšlíte o zapojení do projektu Seznam Newsfeed? V této případové studii zjistíte, co všechno za 2 roky fungování tato služba klientům přinesla, k čemu je dobrá a proč byste ji měli využívat.
Seznam.cz představil aktuální ceník reklamy na rok 2019. Zdraží jen několik málo reklamních pozic, konkrétně například nativní inzeráty nebo Skyscraper na domovské stránce. Většinu formátů však inzerenti i v příštím roce pořídí za stejné ceny jako letos, nebo dokonce levněji. Důvodem uchování, či dokonce snížení, cen je meziroční navýšení objemu reklamního prostoru. Za jeho nárůstem stojí …
Textová reklama pod článkem je klíčový formát obsahové sítě. Je to totiž formát, na kterém vyrostla celá obsahová síť. Využijte i vy na svém webu textovou reklamu a optimalizujte ji pro vyšší funkčnost a tedy i zisk z reklamy. Ve videu níže se dozvíte proč využít prostor hned pod článkem, kam reklamu umístit a jak …
Provozujete již své stránky na zabezpečeném protokolu HTTPS? Pokud nikoli, čtěte pozorně tento článek. Níže se dozvíte několik důvodů, proč se vám přechod na HTTPS vyplatí.
Každý vydavatel obsahu na internetu má dvě možnosti, jak na svém obsahu vydělávat. Jednou z možností je nechávat si platit za obsah přímo uživateli. V ČR je ale mnohem více využívanou formou monetizace obsahu zobrazováním reklamy uživatelům. Pro všechny majitele webů, kteří se chtějí věnovat raději tvorbě obsahu a jeho kvalitě, ale přesto chtějí z …
Česká internetová jednička Seznam.cz přichází s novou službou cílenou na provozovatele webů a vydavatelské domy nazvanou mediální zastupování. Díky ní mohou česká online média zvýšit výtěžnost z reklamy na svých webových stránkách a zároveň ušetřit náklady za externí řešení pro správu reklamních ploch.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.