Vylaďte své povánoční kampaně k dokonalosti
Připravte své kampaně v Skliku na specifické povánoční období a využijte výhod, které s sebou přináší.
(Stránka 10)
Připravte své kampaně v Skliku na specifické povánoční období a využijte výhod, které s sebou přináší.
Začátkem minulého měsíce jsme vyhlásili poslední letošní Sklik výzvu. Tentokrát jsme hledali specialistu, který umí nejlépe zvládnout kampaně ve vánočním období. A jsme moc rádi, že se přihlásilo velké množství specialistů s různými přístupy k Black Friday strategiím v Skliku.
Oživte své kampaně díky testování nových formátů a netradičně nastaveným cílům. Agentuře Advisio se podařilo dokázat, že s optimalizací dojdete nejdál a že dynamický banner může e-shopu přinášet zajímavá čísla. Přečtěte si, jak agentura postupovala.
Svět digitálního marketingu se neustále vyvíjí a přináší nové nástroje, které umožňují inzerentům lépe oslovovat svou cílovou skupinu a efektivněji spravovat své kampaně. Jedním z těchto nástrojů je Samba.ai, platforma pro automatizaci marketingu, která využívá pokročilé umělé inteligence k personalizaci komunikace a zlepšení interakce s klienty. Samba.ai nově nabízí využití retargetingu Skliku. Co to přesně znamená a jaké výhody z toho plynou?
Máte velmi dobře pokryté kampaně ve vyhledávání a hledáte nové cesty, jak být více vidět? Nebo potřebujete zlepšit výkon konkrétních produktů? Otestujte dynamický banner, pro který najdete uplatnění i mimo oblast e-shopů. Mrkněte, jak tento formát využila agentura Vivio agency pro klienta Lázně Travel.
Konec cookies třetích stran, tedy souborů, které inzerentům umožňují přesné cílení na potenciální zákazníky, se blíží. A ten, kdo myslí na budoucnost, se na cookieless dobu musí připravit. Shoptet, největší český provozovatel e-shopové platformy, proto ve spolupráci se Seznamem pro e-shopaře připravil recept, jak cookies v budoucnu nahradit.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.