Opět jedna drobnost, která potěší! Přepracovali jsme stránku s přehledem retargetingových seznamů. Má kompletně nový technologický podvozek, ale hlavně vám přináší možnost filtrace. Můžete si tedy vyhledat retargetingové seznamy podle názvu, velikosti, stavu nebo třeba podle toho, jestli je seznam přiřazený sestavě. Můžete si tak třeba ověřit, jestli jste nějaký seznam nezapomněli přiřadit sestavě a nepřipravujete se tak o zákazníky.
#Sklik
(Stránka 18)
6 tipů jak optimalizovat svoje reklamy v Skliku na Vánoce 2022
A je to tu zase! Vánoce se kvapem blíží a s nimi i šance vytěžit z Sklikových kampaní maximum. Nepodceňte přípravy a Ježíšek vám nadělí ještě více konverzí. Pojďte se s námi podívat na letošní tipy, jak vyladit kampaně Skliku k dokonalosti! 1. RTG na mailové adresy Máte k dispozici seznam e-mailových adres svých uživatelů? …
Sklik a RTB výzva: „Ukažte, co umíte bez cookies“ zná své vítěze!
Letos v srpnu jsme vyhlásili naši první historickou Sklik a RTB výzvu. Chtěli jsme vám v ní představit možnosti cílení, se kterými se v Seznamu intenzivně připravujeme na budoucnost bez cookies třetích stran. Zároveň jsme vám chtěli přiblížit i současná cílení, která pro vás máme jak v Skliku, tak v RTB. Jsme potěšení, že se …
Cílení na vlastní seznamy zákazníků je ještě dostupnější
Minimální velikost počtu spárovaných adres v seznamu vlastních zákazníků snižujeme z 500 na 200. Tím je toto cílení nyní dostupné i pro inzerenty s menší zákaznickou bází a stávajícím inzerentům přináší ještě více možností segmentace seznamů. Cílení na vlastní seznamy zákazníků je relativně nový způsob cílení v Skliku. Využívá e-mailových adres uživatelů, u kterých má …
Cílení na vlastní seznamy zákazníků zvýší objem vašich konverzí
Svou reklamu můžete v obsahové síti Skliku zacílit pomocí vlastních seznamů zákazníků. Publikum vám totiž tvoří seznamy e-mailů uživatelů, od kterých máte souhlas k marketingové komunikaci. Podívejte se, jaké má cílení hlavní výhody, jak ho můžete využít, a získejte tipy od našich specialistů. Abyste si mohli vytvořit vlastní seznam zákazníků, potřebujete spárovat minimálně 200 e-mailových …
Produktové inzeráty Skliku patří minulosti – nově jsme je nahradili Zboží inzeráty. Nezapomeňte si porovnat návratnost investic, zda máte dostatečné CPC pro vyhledávání a zkontrolovat kredit ve vaší Peněžence. Za odměnu vám pak Zboží inzeráty přinesou vyšší objem návštěvnosti. Jak se na změnu připravit, se dozvíte v našem článku.