Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 35)



Seznam.cz nově upozorňuje své uživatele na dezinformační weby

Aneta Kapuciánová 15. prosince 2020

Vyhledávání české internetové jedničky nově varuje uživatele před dezinformačními weby, které mohou šířit fake news a hoaxy. Upozornění na nedůvěryhodný obsah se uživatelům objeví v přirozených výsledcích hledání vždy pod nadpisem a odkazem na konkrétní médium. Jedná se o další aktivitu, kterou Seznam.cz přispívá ke zvýšení ochrany svých uživatelů před neověřeným a manipulativním obsahem.


Jak je to s vizibilními impresemi?

Často se setkáváme s dotazy na způsob započítávání reklamních impresí a viditelnost reklamy pro uživatele. Metrika, která říká, kolik impresí uživatel viděl, se nazývá vizibilní imprese. V Seznam.cz dbáme na efektivitu reklamy, a proto rádi vneseme do problematiky více světla.


Využívejte DRTG, i když nemáte e-shop

Dynamický retargeting patří mezi nejvýkonnější typy kampaní v Skliku. V obsahové síti zobrazuje návštěvníkům e-shopu produkty, které si prohlíželi. A to včetně obrázku a aktuální ceny. Funguje díky propojení Skliku a Zboží.cz. Jenže co když váš web nesplňuje podmínky pro registraci na Zboží.cz? Nevěšte hlavu!


Vyzkoušejte nová cílení v Skliku

10. prosince 2020

Nedávno jsme informovali, že je v RTB možné cílit na nové zájmy. Sklik nezůstává pozadu, a proto budeme k 27.1.2021 přenasazovat strom zájmů i v Skliku. Jaké úpravy jsou v plánu?


Metriky pro vyhodnocení obsahových kampaní

V tomto videu si stručně představíme metriky v Skliku, které vám pomůžou lépe plánovat a vyhodnocovat kampaně v Obsahové síti, a příklady jejich využití v praxi. Jsou to: Win rate, Unikátní uživatelé, Noví uživatelé a Frekvence zobrazení. Díky těmto metrikám se Sklik stává silným nástrojem pro akviziční a brandové kampaně.


Video: Jak Seznam Prohlížeč pomůže inzerentům

7. prosince 2020

Produktový manažer prohlížeče Seznam.cz Adam Raška letos na Sklik Expert Fóru divákům prozradil, proč je Seznam důležitý. Hned v úvodu ohromil několika zajímavými čísly. Věděli jste například, že Seznam Prohlížeč používá u 1,5 miliónů uživatelů měsíčně a že se jedná o jednu z nejstahovanějších aplikací ve storech?

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí