Představujeme nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně snažší. Co nový graf umí a na čem v něm budeme pracovat dál?
V rámci nového grafu nyní umíme porovnávat dvě období mezi sebou. Porovnávat můžeme až čtyři metriky a současně vidíte jejich trend v grafu. Zapnout či vypnout křivku pro danou metriku v grafu lze klikem na příslušnou dlaždici nad grafem.
V kalendáři při výběru dat si samozřejmě můžete vybrat i z tradičních předdefinovaných možností pomocí rychlé volby – například minulý den/měsíc/rok a podobně.
Nastavit si ale můžete i svůj vlastní rozsah – pomocí kalendáře a označení dnů v měsíci. Výběr delšího období si urychlíte přepnutím zobrazení v kalendáři na dny, měsíce či roky.
Přehledné dlaždice ukazují i procentuální rozdíl v porovnávaném období.
V rámci dlaždic můžete také přepínat metriky. Systém si nastavení pamatuje, takže naposledy prohlížené metriky uvidíte vždy po přihlášení do účtu nebo při procházení dalších účtů, které spravujete.
Nápověda v grafu vám umožní porovnání jednotlivých dnů ve zvoleném období.
Tohle je teprve první krůček a další rozvoj grafu plánujeme. Co nový graf tedy zatím neumí?
Nereflektuje nastavené filtry ve statistikách pod grafem. Nový graf je prvním krokem a další rozvoj plánujeme. Nejvíce změn proběhlo na pozadí a jednalo se zejména o technologické upgrady.
K dispozici jsou zatím stejné statistiky jako u původního grafu.
Není k dispozici v záložce Věk.
Ostatní pokročilé funkce, které neuměl ani původní graf.
Věříme, že upravený graf zrychlí vaši práci při vyhodnocování výkonu kampaní.
Jak se vám s novým grafem pracuje? Dejte nám vědět pomocí formuláře, který bude zanedlouho k dispozici přímo v rozhraní Skliku.
Reagujeme na rostoucí podíl RSA reklam v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Od dnešního dne je automaticky převádíme na Sklikem podporované ETA. Jak to funguje? Všechny RSA jsou v importu do Skliku automaticky převáděny na reklamu ve formátu ETA. Z jedné RSA je vytvořena jedna ETA. Systém funguje takto: Importovaná …
Ode dnešního dne můžete rozšířit dosah svých reklamních sdělení do aukcí s výhodnější cenou prostřednictvím Jednoduché obsahové kampaně. Kde se zobrazuje a jak ji nastavit? Jednoduchá obsahová kampaň je nový typ kampaně, který máte k dispozici při přidání nové kampaně v rozhraní Skliku. Pro její zobrazování stačí zadat alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu …
V listopadu jsme vás informovali o změnách ve spouštění konverzních a retargetingových kódů v souvislosti s novelou zákona o el. komunikacích. Abychom vám lépe pomohli se v problematice zorientovat, připravili jsme pro vás odpovědi na dotazy, se kterými jsme setkali. Jak Seznam zpracuje hity, které informaci o consentu vůbec neobsahují? Spuštění konverzních a retargetingových kódů …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.