U kampaní v Skliku teď můžete porovnávat i období

Představujeme nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně snažší. Co nový graf umí a na čem v něm budeme pracovat dál?

V rámci nového grafu nyní umíme porovnávat dvě období mezi sebou.
Porovnávat můžeme až čtyři metriky a současně vidíte jejich trend v grafu. Zapnout či vypnout křivku pro danou metriku v grafu lze klikem na příslušnou dlaždici nad grafem.

V kalendáři při výběru dat si samozřejmě můžete vybrat i z tradičních předdefinovaných možností pomocí rychlé volby – například minulý den/měsíc/rok a podobně.

Nastavit si ale můžete i svůj vlastní rozsah – pomocí kalendáře a označení dnů v měsíci. Výběr delšího období si urychlíte přepnutím zobrazení v kalendáři na dny, měsíce či roky.

Přehledné dlaždice ukazují i procentuální rozdíl v porovnávaném období.
V rámci dlaždic můžete také přepínat metriky. Systém si nastavení pamatuje, takže naposledy prohlížené metriky uvidíte vždy po přihlášení do účtu nebo při procházení dalších účtů, které spravujete.
Nápověda v grafu vám umožní porovnání jednotlivých dnů ve zvoleném období.

Tohle je teprve první krůček a další rozvoj grafu plánujeme. Co nový graf tedy zatím neumí?

  • Nereflektuje nastavené filtry ve statistikách pod grafem. Nový graf je prvním krokem a další rozvoj plánujeme. Nejvíce změn proběhlo na pozadí a jednalo se zejména o technologické upgrady.
  • K dispozici jsou zatím stejné statistiky jako u původního grafu.
  • Není k dispozici v záložce Věk.
  • Ostatní pokročilé funkce, které neuměl ani původní graf.

Věříme, že upravený graf zrychlí vaši práci při vyhodnocování výkonu kampaní.

Jak se vám s novým grafem pracuje? Dejte nám vědět pomocí formuláře, který bude zanedlouho k dispozici přímo v rozhraní Skliku.

Za celý tým Skliku Jakub Gremmel

Sdílet na sítích