Přejít na obsah

#Tipy inzerentům

(Stránka 12)



Lepší přehled nad kopírováním kampaní a sestav

Kopírování je efektivní způsob, jak rozšířit kampaně a sestavy v účtu Skliku pomocí již vytvořených kampaní nebo sestav. Zejména u rozsáhlejších kampaní však občas dochází k tomu, že se nějaká část nepřenese. Abyste o takové situaci věděli okamžitě a nikoliv třeba po týdnu od zkopírování, kdy daná sestava neběží, máme pro vás užitečný kopírovací report. …


Jak zlepšit vaše brandové kampaně díky vizibilitě

Ať už jste malá, střední nebo velká firma, tak byste tzv. brandové kampaně neměli vynechat. Jen s výkonnostními kampaněmi vás konkurence brzy přeroste. Metriky pro vyhodnocení přínosu kampaní na podporu značky jsme vám dali k dispozici v minulém roce. Nejlepších výsledků pak dosáhnete, když budete pracovat i s vizibilitou. Jak na to?  Imprese ≠ zhlédnutí …


Co přineslo nové cílení na zájmy v Skliku

10. března 2021

V návaznosti na nedávno aktualizovanou zprávu o plošném přechodu na nová cílení na zájmy v obsahové síti Skliku, přidáváme několik zajímavostí a věříme, že i pozitivních informací o dosavadních výsledcích. Jak již bylo zmíněno v původním článku, při testování jsme zaznamenali pozitivní vliv nového cílení na výkon vašich kampaní. O to více nás těší, že …


Filtrace dle typu kampaní v reportech

David Velechovský 9. března 2021

Ke stávajícím možnostem výběru kampaní pro statistický report – dle aktivity nebo konkrétní vybrané – přidáváme možnost filtrovat kampaně dle jejich typu. Nově si můžete nastavit např. automatický report pro všechny kampaně typu vyhledávací. Ten bude obsahovat i všechny vaše v budoucnu přidané vyhledávací kampaně. Co je ještě dobré vědět? Filtr není možné kombinovat s …


Další metriky v Skliku

Ve videu Základní metriky v Skliku jsme si představili základní metriky, které najdete v grafu. V tomto videu společně projdeme další metriky, které můžete v rozhraní Skliku najít. Jedná se např. o metriku Kvalita, která bývá často mylně interpretována jako jedna z metrik vstupujících přímo do hodnocení inzerce v aukci – v tomto videu vám …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí