Přejít na obsah

#Tisková zpráva

(Stránka 38)



Seznam.cz nabídne českým firmám a podnikatelům reklamu v hodnotě sto milionů korun

Aneta Kapuciánová 20. března 2020

České firmy a tuzemští živnostníci, jejichž podnikání bylo nejvíce zasažené koronavirovou nákazou a s ní spojenými opatřeními, mohou požádat českou internetovou jedničku, společnost Seznam.cz, o podporu v podobě zvýhodněné, či dokonce bezplatné inzerce. Firma v programu Nenecháme vás v tom vyčlenila na záchranu české ekonomiky reklamní prostor v celkové hodnotě sto milionů korun.  


Fakta k aktuálnímu dění ve společnosti, zábava, odreagování i vzdělání. Vše z pohodlí z domova na videportálu Televizeseznam.cz

Hana Holubová 17. března 2020

Videoportál Televizeseznam.cz reaguje na aktuální situaci a nabízí divákům nové pořady, které mohou sledovat ze svých domovů, zároveň hledá tvůrce, kteří natáčejí edukační videa, jež mohou sloužit jako návod na překonání současné krize. Na videoportálu jsou ke zhlédnutí tematické speciály zaměřené na koronavirovou pandemii, ale i zábavné pořady a dokumenty pro nutný a potřebný odpočinek …


Obchodní oddělení Seznamu se rozdělí. Do jeho vedení nastoupí Tomáš Búřil (42) a Jan Čekal (45). Igor Kalaš (43) se stane ředitelem Business Developmentu

Aneta Kapuciánová 4. března 2020

Od začátku března dojde k několika změnám na ředitelských pozicích české internetové jedničky Seznam.cz. Obchodní oddělení se po odchodu Martina Švarce rozdělí na dvě divize, které povedou Tomáš Búřil a Jan Čekal. Igor Kalaš se stane ředitelem Business Developmentu, přičemž jeho dosavadní agenda se rozdělí mezi Ivana Mikulu, ředitele Televize Seznam, a Jakuba Ungera, ředitele …


Televize Seznam představuje nové plnoformátové programové schéma. Divákům nově nabídne zahraniční seriály, publicistiku, filmy, dokumenty i pohádky

Hana Holubová 3. března 2020

Jarní programové schéma Televize Seznam staví z velké části na akvizičních formátech v podobě nových seriálů PC Rebelové, Špinavý byznys a Zločinná mysl. Od března budou do vysílání zařazené premiéry dokumentů Forenzní analýza, Zločinecká impéria, Po stopách hudby a další. Chybět nebude ale ani vlastní tvorba zastoupená divácky oblíbenými publicistickými a investigativními pořady, jako jsou Záhady Josefa …


Na rebranding zpravodajského portálu Seznam Zprávy navazuje marketingová kampaň „Fakta“

Hana Holubová 11. února 2020

Seznam Zprávy počátkem února představily svou novou marketingovou kampaň s názvem Fakta. V použitých vizuálech poukazují nejen na upravený vzhled webu, ale také na jeho objektivitu a důvěryhodnost, kterou dle průzkumu Seznam.cz vnímají čtenáři jako klíčovou. S OOH kampaní se budou lidé setkávat převážně v Praze, reklama se pak dále objeví na internetu formou bannerů, …


Seznamzpravy.cz po redesignu: Růst Page Views o 40 %

Hana Holubová 11. února 2020

V polovině listopadu jsme v Seznamu spustili novou podobu našich Zpráv. Cílem bylo podpořit na první pohled vnímání Seznam Zpráv jako sebevědomého a důvěryhodného zpravodajského webu. Tedy dát prostor silným autorům, zaměřit se na ergonomii stránky, její přehlednost, jasnou navigaci a příjemné čtení. Obsah postavit na vlastních tématech, analytické a investigativní žurnalistice, komentářích a větší porci …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí