Pro podzimní volby do Poslanecké sněmovny jsme ve Vyhledávání přichystali speciální karusel. Najdete v něm odkazy nejen na termín voleb, volební programy a strany, ale třeba i na volební kalkulačku a další věci, které vás v souvislosti s volbami mohou zajímat. Po uzavření volebních místností tu najdete i odkaz na výsledky voleb.
#Vyhledávání
(Stránka 14)
Strukturovaná data a jejich zpracování ve Vyhledávání – 2. Díl: Produktové snippety
Znáte strukturovaná data? Provozujete e-shop a chcete, aby se ve výsledcích vyhledávání zobrazovaly například podrobnější informace o vašich produktech? Pokud ano, stačí využít strukturovaná data. Pokud nevíte, co to vlastně je, co umí a proč byste je měli chtít využívat? Od toho jsme tu my a náš čtyřdílný seriál, který vám o strukturovaných datech řekne …
Nová vychytávka nese název OneTicket a pokrývá 99 % železničních spojů v České republice. Její hlavní výhodou je jednoduchý tarif s možností kombinovat více dopravců najednou. Nyní je možné najít tento typ jízdenky přes webové rozhraní Mapy.cz nebo na desktopu či v aplikaci Jízdní řády. Novinka je také dostupná ve Vyhledávání. V praxi si uživatelé ticket pořídí přes tlačítko „koupit jízdenku“.
Strukturovaná data a jejich zpracování ve Vyhledávání – 1. díl.
Znáte strukturovaná data? Víte, co to vlastně je, co umí a proč byste je měli chtít využívat? Od toho jsme tu my a náš nový seriál, který vám o strukturovaných datech řekne vše, co jste třeba ještě nevěděli. V prvním dílu vám představíme typy těchto dat a jejich využití. Co vlastně strukturovaná data jsou? Jde …
Letošní léto je ve znamení sportu. Zajímá vás, jak si vede česká výprava na LOH v Tokiu? Sledujte naši přehlednou upoutávku ve Vyhledávání. Najdete tam aktuální program a výsledky nejbližších závodů a zápasů, ale i přehled medailí. Karty s programem a výsledky zobrazíme i na dotazy týkající se jednotlivých sportů a českých sportovců.
Kampaň Léto se Seznamem podpoří Vyhledávání a stahování aplikace Seznam.cz
Prázdninová kampaň české internetové jedničky Léto se Seznamem s podtitulem „v pohybu“ má za cíl podpořit službu Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz zejména v mobilních zařízeních a přivést nové uživatele. Reklamní propagace navazuje na úspěšný koncept s pohádkovou postavou děda Vševěda v hlavní roli. Televizní kampaň doplní tištěná média a online, konkrétně videa na sociálních sítích, rádiové spoty …