Přejít na obsah

Trendy a výzkumy

(Stránka 14)



Internetové nákupy: o které zboží se Češi zajímají nejvíce?

27. dubna 2016

On-line nakupování už rozhodně není nějakou okrajovou záležitostí. Jen loni se na internetu nakoupilo zboží v hodnotě 81 miliard korun. Jak si ale vybíráme, co na internetu nakoupíme, a co jsou nejvíce on-line hledané produkty? Může být překvapivé, že na jaře je nejpopulárnější na internetu zboží týkající se domu, bytu a zahrady. Vyplývá to z …


Trh s bydlením se zahřívá, nabídkové ceny prudce rostou

16. března 2016

Nabídkové ceny bytů na serveru Sreality.cz vloni rostly dle typu a lokality až dvouciferně. To indikuje další akceleraci v roce 2016. Největší zájem je o malé byty, dají se pronajmout za dva týdny a prodat během měsíce. Investovat se vyplatí do panelu: cihlové byty stojí dvojnásobek, rozdíl v nájmu je ale pouze čtvrtinový.


Jen třetina dětí ví, jak bezpečně využívat internet a sociální sítě

9. února 2016

V úterý 9. 2. 2016 si připomínáme Den bezpečnějšího internetu. Letošní ročník je zaměřen na to, co může pro zvýšení bezpečnosti udělat každý z nás. Víte, jak si zabezpečit profil na Facebooku? Dokázali byste s tím poradit svému potomkovi? Má být osvěta o bezpečném pobytu v prostředí internetu výsadou školy, nebo rodičů? To jsou aktuální …


Genderové stereotypy na internetu neplatí: muži jsou spíše pečliví „sběrači“, ženy „intuitivní lovkyně“

3. listopadu 2015

Kdo viděl slavné divadelní představení Caveman, má zakódováno následující: „Muži mají lovecký pud: vtrhnou do obchodu, koupí první vhodnou věc, která jim padne do ruky, a utíkají ven. Ženy jsou sběračky: bloumají mezi regály a pečlivě vybírají, co by se mohlo hodit.“ Na internetu to ale tak úplně neplatí. Podle výzkumu společnosti Seznam.cz a dat …


Sauto.cz Rychloměr: Šedá oktávka vs. černý bavorák. Víme, co Češi hledají a co nakonec kupují

26. srpna 2015

Nepřekvapí, že Škoda Octavia vévodí českým žebříčkům nejen v počtu nabízených, ale i nejčastěji hledaných modelů aut. Češi ale při hledání vozů stále častěji pokukují po luxusnějších Superbech či bavorácích. Vozy značky BMW v žebříčku popularity předstihly třetí nejčastěji nabízený Ford. I přes to, že v nabídce vítězí barevné provedení v šedé, lidé zdaleka nejvíc …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí