Přejít na obsah

Ze Seznamu

(Stránka 49)



Na rebranding zpravodajského portálu Seznam Zprávy navazuje marketingová kampaň „Fakta“

Hana Holubová 11. února 2020

Seznam Zprávy počátkem února představily svou novou marketingovou kampaň s názvem Fakta. V použitých vizuálech poukazují nejen na upravený vzhled webu, ale také na jeho objektivitu a důvěryhodnost, kterou dle průzkumu Seznam.cz vnímají čtenáři jako klíčovou. S OOH kampaní se budou lidé setkávat převážně v Praze, reklama se pak dále objeví na internetu formou bannerů, …


Seznamzpravy.cz po redesignu: Růst Page Views o 40 %

Hana Holubová 11. února 2020

V polovině listopadu jsme v Seznamu spustili novou podobu našich Zpráv. Cílem bylo podpořit na první pohled vnímání Seznam Zpráv jako sebevědomého a důvěryhodného zpravodajského webu. Tedy dát prostor silným autorům, zaměřit se na ergonomii stránky, její přehlednost, jasnou navigaci a příjemné čtení. Obsah postavit na vlastních tématech, analytické a investigativní žurnalistice, komentářích a větší porci …


Zpravodajský speciál BREXIT na Seznamzpravy.cz: Vše o odchodu Velké Británie z EU, přehledně na jednom místě

Hana Holubová 31. ledna 2020

Souhrnné informace, reportáže, analýzy, komentáře, infografiky i přehled změn, které se týkají obyvatel České republiky. To vše najdou čtenáři v mimořádném speciálu zpravodajského portálu Seznam Zprávy k odchodu Velké Británie z Evropské unie. Aktuální vývoj přímo z centra dění přibližuje čtenářům zvláštní zpravodajka Jolana Humpálová. Situaci v Bruselu mapuje Eva Soukeníková. Přehled očekávaných událostí, rozhovory i ohlédnutí …


Lepší kvalitu televizního vysílání lidé oceňují hlavně u dokumentů. Kvůli přechodu na DVB-T2 se kupují předně set-top boxy, s jejich dostupností jsou problémy

Více jak polovina Čechů očekává od přechodu na DVB-T2 zlepšení kvality obrazu. Zhruba třetina dotázaných pak kvalitnější obraz ocení hlavně u dokumentů nebo sportovních pořadů. V souvislosti se změnou způsobu vysílání si většina lidí pořizuje spíš set-top box než nový televizor. S dostupností levnějších kusů je ale problém. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu* společnosti Seznam.cz.  


Jak na motivační dopis, aby pomohl a neuškodil

24. ledna 2020

Při hledání nového pracovního uplatnění uchazeči často zvažují, zda k životopisu připojit tzv. motivační či průvodní dopis a také to, jak by měl vlastně vypadat. Průvodní dopis není povinný a většinou ani přímo vyžadován. Takže co teď, posílat ho či ne? A když, tak jak?

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí