Nevíte si rady s výběrem klíčových slov? Chcete oslovit další uživatele volbou nových slov? Anebo jenom zpřesnit cílení vaší kampaně? Pak vyzkoušejte náš inovovaný nástroj Návrh klíčových slov.
Po přihlášení do inzerentského rozhraní naleznete v záložce Nástroje Návrh klíčových slov, který po dlouhé době prošel znatelnou proměnou. Vypíchnout musíme především nové sloupečky s informacemi o hledanosti klíčového slova, ročním trendu, konkurenci a průměrné ceně.
Hledanost – Hledanost je dvanáctiměsíční průměr počtu uživatelských dotazů pro dané klíčové slovo ve Vyhledávací síti. (V současné době jsou k dispozici data za tři měsíce nazpět.)
Roční trend – Jednotlivé sloupečky graficky reprezentují trend hledanosti klíčového slova za období posledních dvanácti měsíců. Po najetí myši na sloupeček se zobrazí názvem měsíce a číselné vyjádření hledanosti. (V současné době jsou k dispozici data za tři měsíce nazpět.)
Konkurence – Ukazatel Konkurence vyjadřuje, jaký je zájem o inzerci na konkrétní klíčové slovo. Můžete tak lépe vyhodnotit konkurenceschopnost vaší reklamy.
Průměrná cena – Průměrná cena vyjadřuje průměrnou reálnou cenu za proklik na dané klíčové slovo. Díky této informaci máte lepší přehled o momentální cenové nabídce.![](https://blog.seznam.cz/wp-content/uploads/2011/03/navrh_klicovych_slov_02.png)
Přidávání navržených slov
Rovněž jsme se soustředili na zpříjemnění přidávání klíčových slov do výběru. Nově máte možnost navržená slova přidávat ve všech shodách zároveň nebo jako vylučující slovo v jedné ze tří shod. Přidání nebo následné odebrání se nyní provádí jednoduchým kliknutím na řádek zvoleného slova.
Komerčně příbuzná slova
Beze změny nezůstalo ani vyhledávání komerčně příbuzných slov. V současné době již nejsou do výsledku návrhu zahrnuta klíčová slova obsahující hledaný dotaz – dochází k automatickému odstranění operátorem not(-), tedy „dotaz -dotaz“. Snáze tak můžete nalézt v přehlednějším a přesnějším návrhu další množinu klíčových slov, která mohou s hledaným dotazem a vaší inzercí úzce tematicky souviset.
Aktuální statistická data
Pro tuto chvíli disponujeme historickými statistikami za měsíce prosinec – únor. Statistická data za nadcházející měsíce budeme doplňovat tak, abychom zajistili co nejaktuálnější a nejpřesnější údaje, které vám mohou pomoci při výběru klíčových slov. Do budoucna plánujeme Návrh klíčových slov nadále zlepšovat po stránce infomační i uživatelské.
Návrh klíčových slov můžete využít mimo jiné také při Úpravě klíčových slov v sestavě a Vytváření nové kampaně nebo sestavy.
Poděkování za inovovaný Návrh klíčových slov patří:
- Statistická data: Lukáš Hrázký
- Webovka: Lukáš Chleba Franěk
- Grafika: David Švejda
Za celý tým Skliku, Tomáš Richter