Pokud jste se někdy pokoušeli do Skliku importovat větší množství kampaní, tak víte, že tento nástroj si zasloužil předělat.
Před několika měsíci jsme se rozhodli vyřešit nedostatky importního nástroje a zjistili jsme, že musíme začít znovu na zelené louce. Výsledkem práce brněnských vývojářů a webmasterů je nový nástroj pro import kampaní s těmito vlastnostmi:
- Importér umí importovat soubory o velikosti několika stovek MB.
- Vypisuje pouze důležité chybové hlášky a varování.
- Podporuje import sestav s přiřazenými retargetingovými seznamy.
- Kódování souboru umím nástroj v drtivé většině případů určit sám.
- Soubory nahrané v prvním kroku importu jsou tamtéž dostupné po 24 hodin.
- Pokud ve 2. kroku importu víme, ke které kampani/sestavě chyba nebo varování patří, tak na něj lze kliknout a v levé části dojde k rozbalení struktury souboru na správném místě.
- Pokud dojde při provádění samotného importu ve 3. kroku k nějaké chybě, tak je uživatel daleko lépe informován, ve které kampani nebo sestavě k ní došlo.
Nyní je importní nástroj v betaverzi, kterou plánujeme velmi brzy, pokud nenalezneme závažnější chyby, nahradit původní importní nástroj Skliku. Nástroj je dostupný z nástrojového menu v inzerentském rozhraní Skliku. Budeme rádi za vaše připomínky, názory, ale i nalezené chyby. Ty nám, prosím, zasílejte na email jiri.chomat@firma.seznam.cz se screenshotem chyby, uvedením účtu a s přiloženým souborem.
Importér budeme rozšiřovat o další možnosti
Můžete se tak těšit na další novinky a vylepšení. Vývoj importního nástroje dále probíhá a postupně do něj přidáme níže uvedené možnosti:
- Podpora importu zazipovaných souborů.
- Import bannerů.
- Ignorování nastavené MaxCPC.
- Ignorování inzerátů i bannerů.
- Najdi a nahraď textový řetězec v textu inzerátů a/nebo v cílových URL.
- Podpora nastavení časového plánování u kampaní.
- Podpora nastavení regionálního cílení u kampaní.
Za celý tým Skliku Jirka Chomát