Sklik představuje první agentury, které získaly ocenění „Certifikovaná agentura Sklik“

13. ledna 2015

Na konci září loňského roku představil reklamní systém Sklik certifikační program pro PPC a mediální agentury. Po třech měsících vstupuje projekt do „ostrého“ provozu, a to i s prvními společnostmi zabývajícími se propagací na internetu, které certifikaci získaly. Těmi jsou Acomware, B2B Group, H1.cz, Inborn a ResolutionMedia (Omnicom Media Group).

Aby se firma mohla ucházet o zařazení do programu „Certifikovaná agentura Sklik“, musí splnit několik podmínek. Mezi ně patří správa minimálně 10 klientů, alespoň dva aktivní PPC specialisté či minimální obrat spravovaných klientů v Skliku ve výši 1 000 000 Kč měsíčně (měsíční průměr za poslední čtvrtletí). Mezi kvalitativní podmínky pak patří například transparentní přístup ke klientům nebo vzdělávání PPC specialistů. „Cílem projektu je, aby uživatelé reklamního systému Sklik a potencionální klienti PPC a mediálních agentur na první pohled viděli, že daná agentura dokáže plnit certifikační podmínky jedničky českého internetového trhu,“ řekl David Velechovský, manažer obchodního týmu Sklik.

„Jsem rád, že pro první tři měsíce roku 2015 získaly naši certifikaci firmy Acomware, B2B Group, H1.cz, Inborn a ResolutionMedia (Omnicom Media Group). Ty mohou také využívat výhod, které toto ocenění nabízí. Například možnost prezentovat na svých webových stránkách a dalších materiálech logo certifikované agentury či získat přístup k dalším nadstandardním informacím, školením a novinkám,“ doplnil David Velechovský, manažer obchodního týmu Sklik.

Další informace naleznete přímo na Sklik blogu.


Petr

Sdílet na sítích