Administrátor účtu pro snadnější nastavení přístupů

7. dubna 2016

Vyslyšeli jsme zpětnou vazbu od agentur a specialistů pracujících pro více klientů a přidali jsme novou roli Administrátor účtu. Samotné propojování účtů navíc prošlo hned několika změnami. Pojďme si je představit.

Nový typ přístupu

Hlavní novinkou je vytvoření nového typu přístupu Administrátor účtu, který umožňuje nejenom vytvářet a upravovat kampaně a statistické reporty, ale také spravovat přístupy do prohlíženého účtu. Jinými slovy, pokud klient jednou schválí agentuře přístup do svého účtu s právy Administrátora účtu, může správce agenturního účtu jednoduše přidat přístupy do klientova účtu jednotlivým specialistům, kteří budou na jeho kampaních pracovat, a odebrat je, jakmile dojde k dokončení zakázky. Věříme, že toto nastavení odbourá nutnost opakovaného schvalování přístupů specialistů agentury ze strany klienta.

U stávajících propojení se nic nemění. Aby agentura mohla využívat typ přístupu Administrátor účtu, musí nejprve o toto právo požádat a vyčkat na schválení klientem. Stávající typy přístupu pak byly mírně upraveny a přejmenovány dle účelu. Přístup Jen pro čtení nyní nese název Reportér statistik. Přístupu Čtení a zápis nově říkáme Správce kampaní.

Změny, kam se podíváte

Kromě novinek jsme při revizi propojování účtů udělali několik změn a oprav. Zbavili jsme vás díky tomu některých kroků, jež jste museli dříve při propojování nebo úpravě nastavení absolvovat.

Nezapomněli jsme ani na systém zpráv, který jsme kompletně předělali, abychom oběma stranám zasílali jasné informace o žádostech, nabídkách a jejich historii.

Doufáme, že zmíněné novinky a uhlazenější rozhraní zpříjemní a zrychlí práci při propojování a správě účtů.

Tým Skliku

Sdílet na sítích