8. 6. 2016

Mapy.cz vyrážejí do regionů. Sjíždí řeky, spolupracují s městy a lákají lidi na výlety

Seznam.cz i letos vysílá tým nejoblíbenějšího českého mapového portálu na letní roadshow po celé zemi. Páteří kampaně, která vzniká v Seznam.cz, jsou stanoviště symbolizující bod zájmu (označení zajímavého místa v mapě). Lidé na ně během léta narazí na výletních místech, u řek, ale i na několika festivalech. Turisté se u stanů občerství, dovědí se o nejzajímavějších místech v okolí i to, jak při plánování výletů co nejlépe používat aplikaci Mapy.cz. Kampaň bude probíhat také v televizích a rádiích.

„Výletní sezónu otevřeme ve Znojmě ve velkém. Lidé se mohou těšit na stanoviště, kde se občerství například domácími znojemskými okurkami, šéf Mapy.cz poskytne rozhovor pořadu ČT Sama doma, lidé si s námi opečou buřty u ohně a proběhnou koncerty zdarma – vystoupí David Koller, FíHa, Kristian a Smrtislav,“ uvádí Radim Pařízek, brand manažer společnosti Seznam.cz, a doplňuje že „druhý den se ponese v duchu sjíždění řeky Dyje a budeme rádi, pokud se k nám připojí i další vodáci.“

Na letní roadshow s Mapy.cz narazí turisté i další zájemci po celé České republice od června do začátku října. Sezónu otevřou přesně 10. června v již zmíněném Znojmě a ukončí ji 2. října na Karlovském gastrofestivalu ve Velkých Karlovicích. „Na stanovištích, která budou vypadat jako velké body zájmu ze služby Mapy.cz, dětem vysvětlíme, jak se dříve pracovalo s buzolou, a dospělým zase ukážeme, kam si v okolí vyrazit a naplánovat cestu s pomocí aplikace Mapy.cz,“ vysvětluje Radim Pařízek. Turisté se mohou těšit také na občerstvení pro sebe a své čtyřnohé mazlíčky, pro které bude připraveno krmivo značky Brit, na tematické fotorámy, kde si udělají vtipnou fotku, tabule představující vychytávky mapového serveru a například také na plechové hrníčky. S logistikou na místě pomůže agentura Kofroň Production & Advertising.

Místa, kde letos potkáte roadshow Mapy.cz. Seznam.cz je také oficiálním mediálním partnerem maratonů RunCzech, proto jeho stanoviště kromě výletních míst najdete i na několika maratonech. Grafika ke stažení.

Partnerství s městy 

Vůbec poprvé uzavřel Seznam.cz v rámci své letní roadshow partnerství s městy. Například hned první akce je pořádána ve spolupráci s městem Znojmo a v jednání jsou další. „Po loňském roce, kdy jsme byli vidět na různých akcích napříč ČR, se města začala ozývat sama. Díky kampani, ve které propagujeme jejich turisticky zajímavé lokality různými kanály, z partnerství města hodně benefitují. Průběžně také informace o výletních místech aktualizujeme i na Mapy.cz, kam podrobně doplňujeme nejnovější informace jako otevírací doby nebo panoramatické snímky. Dalším partnerstvím se v případě zájmu rozhodně nebráníme,“ vysvětluje Radim Pařízek.

Kampaň v médiích a na internetu

Mapy.cz podpoří svou roadshow mediální kampaní v rádiích a na internetu. Na kanálech Nova Group a Prima Group poběží šest reklamních spotů natočených agenturou Eallin z pohledu turisty, který se vydává na různé výlety – sjíždí řeku, jede na cyklovýlet nebo se kochá krajinou při svých toulkách. Pozvánku na léto dostanou lidé i prostřednictvím spotů v regionálních rádiích sítě MMS, pořadu Výleťák internetové televize Stream.cz, grafické upoutávky na domovské stránce Seznam.cz, událostí vytvořených na Facebooku Mapy.cz a odkazu na službě Mapy.cz, který povede na speciální webovou stránku k roadshow. Seznam.cz ji má v plánu spustit v červenci. Ve vybraných regionech bude kampaň k vidění v průběhu léta také na bigboardech, poutajících na výlet k místním památkám – například na zámek v Jevišovicích.

Simona Pecková

image