Získejte více zákazníků díky retargetingu na firemní profily

25. srpna 2016

V Skliku nyní mají inzerenti novou možnost cílení pomocí Retargetingu na návštěvníky svého profilu na Firmy.cz, nejnavštěvovanějho katalogu firem na českém internetu.

Retargeting v současnosti dává inzerentům široké možnosti cílení na potenciální i stávající zákazníky. Rozhodli jsme se tyto možnosti ještě více rozšířit. Pokud máte založen profil své živnosti nebo společnosti v katalogu Firmy.cz, můžete nyní v jeho administraci svůj profil jednoduše propojit s vaším účtem v Skliku vložením retargetingového ID.

  1. Retargetingové ID (pětimístný číselný kód) naleznete v účtu Sklik, v menu Nástroje / Retargeting, po rozkliknutí odkazu “Zobrazit retargetingový kód”.

  2. Toto ID vložte do svého profilu na Firmy.cz z menu “Profil / Nastavení”.

  3. Poté se vám při vytváření retargetingových seznamů v Skliku zviditelní možnost vytvoření seznamu “Podle firemní vizitky”.

  4. Pokud máte na Firmy.cz více poboček, můžete si zvolit zacílení na uživatele, kteří navštívili pouze některé z nich. Po zvolení pobočky se vám vytvoří retargetingový seznam, jenž můžete stejně jako kterýkoli jiný seznam přiřadit kterékoli reklamní sestavě. Stejně tak si můžete vytvořit seznam, kde budou zahrnuty všechny pobočky z jednoho města (ruční volbou) nebo seznam, do kterého zvolíte pobočky všechny.

Jak vám cílení na firemní profil pomůže?

  • Rozšíření publik pro získání více zákazníků.
  • Zacílením na návštěvníky jednotlivých poboček s inzeráty zmiňujícím danou pobočku/lokalitu, oslovíte své potenciální zákazníky přesně.
  • Vyloučením retargetingového seznamu se stávajícími návštěvníky webu máte jistotu, že oslovujete uživatele, kteří se o vaši firmu zajímali, ale nedostali se na web.

Nezapomeňte, že pro to, aby se retargetingový seznam vydával, musí mít označených alespoň 50 uživatelů. V případě, že máte nižší počet uživatelů, máte několik možností:

  • Vytvořit retargetingový seznam z více poboček zároveň tak, aby cílení stále zůstalo relevantní. Např. seskupit pobočky z jednoho města do jednoho retargetingového seznamu.
  • Prodloužit platnost retargetingového seznamu tak, aby v něm bylo více než 50 uživatelů. Mějte na paměti, že příliš dlouhý retargetingový seznam může být méně efektivní, pokud cílíte na uživatele po příliš dlouhou dobu po opuštění webu.
  • Podpořit viditelnost vaší firmy v požadované kategorii na Firmy.cz nebo na zvolená klíčová slova. Kromě výrazného posílení návštěvnosti získáte také možnost zobrazovat na profilu fotogalerii, logo, lepší pozici na Mapy.cz a další výhody.

Pokud profil na Firmy.cz ještě nemáte, můžete si jej snadno založit. Je to zdarma.

Více o Firmy.cz

Nejnavštěvovanější český on-line katalog Firmy.cz aktuálně obsahuje více než 610 tisíc pravidelně ručně prověřovaných firemních zápisů. Měsíčně ho navštíví více než 2 miliony internetových uživatelů a patří tak do první desítky nejnavštěvovanějších stránek na českém internetu. Je jen na vás, kolik uživatelů váš firemní zápis uvidí. Zvýhodněnou pozici můžete získat již od desetikoruny za den, a zaplatíte vždy maximálně o 50 % více než konkurent za vámi.

Průměrná denní návštěvnost (RU): * 219 987
Měsíční počet zobrazených stránek (PV): 24 274 094
Průměrný čas strávený uživatelem na serveru (ATS): ** 0:10:05
Struktura pohlaví: *** 49% muži, 51% ženy

* Průměr ze všech pracovních dnů ve sledovaném měsíci
** Vyjadřuje strávený čas uživatele za celý sledovaný měsíc
*** Průměrné rozložení populace ze všech celých týdnů ve sledovaném měsíci
Zdroj: Netmonitor.cz – SPIR – Mediaresearch & Gemius,Fusion, BEAST, leden 2016

Více na https://www.seznam.cz/pro-firmy

Věříme, že cílení na firemní profily vám přivede mnoho nových zákazníků!

Tomáš Kovařík, David Velechovský a tým Firmy.cz

Sdílet na sítích