Případová studie Joealex.cz – Po dopočítání ztracených konverzí jsme zvýšili objem konverzí o 83 % a snížili CPA o 21 %

27. února 2017

Joealex.cz je prodejcem pánské a dámské obuvi v 10 kamenných pobočkách. Má také internetový obchod i vlastní mobilní aplikaci. V jeho nabídce najdete více než 65 značek kvalitní obuvi.


Vývoj objemu konverzí a CPA po navýšení rozpočtů
Ztracené konverze jsou konverze, o které klient přichází následkem ztracených zobrazení kvůli nízkému rozpočtu, časovému plánování nebo relevanci.

Klient měl v Skliku omezený rozpočet a kampaně dlouhodobě nedosahovaly stanoveného podílu na obratu (PNO) a ceny za konverzi (CPA).

Cílem klienta v únoru 2016 bylo snížit PNO a CPA na novou požadovanou hranici.

Pomocí vzorce jsme spočítali, o kolik konverzí klient přichází a následnou optimalizací jsme CPA i PNO snižovali.

Výsledky vyhledávacích kampaní po navýšení rozpočtů

  • Snížili jsme cenu za konverzi o 21 %.
  • Zvýšili jsme objem konverzí o 83 %.
  • Snížili jsme PNO o 7 %.

Více informací a doporučení se dozvíte v případové studii (PDF, 481 kB).

Za tým Skliku Tomáš Hanzlík

Sdílet na sítích