Joealex.cz je prodejcem pánské a dámské obuvi v 10 kamenných pobočkách. Má také internetový obchod i vlastní mobilní aplikaci. V jeho nabídce najdete více než 65 značek kvalitní obuvi.
Ztracené konverze jsou konverze, o které klient přichází následkem ztracených zobrazení kvůli nízkému rozpočtu, časovému plánování nebo relevanci.
Klient měl v Skliku omezený rozpočet a kampaně dlouhodobě nedosahovaly stanoveného podílu na obratu (PNO) a ceny za konverzi (CPA).
Cílem klienta v únoru 2016 bylo snížit PNO a CPA na novou požadovanou hranici.
Pomocí vzorce jsme spočítali, o kolik konverzí klient přichází a následnou optimalizací jsme CPA i PNO snižovali.
Výsledky vyhledávacích kampaní po navýšení rozpočtů
- Snížili jsme cenu za konverzi o 21 %.
- Zvýšili jsme objem konverzí o 83 %.
- Snížili jsme PNO o 7 %.
Více informací a doporučení se dozvíte v případové studii (PDF, 481 kB).
Za tým Skliku Tomáš Hanzlík