Dvoudenní akce proběhla 12.–13. října v resortu Equitana v Martinicích a sešlo se na 40 lidí z 16 agentur. Smyslem Klubu Sklik je sdílení novinek, zkušeností a příkladů dobré praxe mezi certifikovanými agenturami Skliku společně se zaměstnanci Seznam.cz.
Klub Sklik v tomto roce navštívil i obchodní ředitel Martin Švarc, který přivítal naše významné agentury a nastínil vizi Seznamu pro rok 2018. Účastníky pak pobavil svým stand upem na téma „Život bez internetu“ publicista a komik Luděk Staněk.
(Foto: Seznam.cz)
Klub Sklik 2017 (Foto: Seznam.cz)
Prostřednictvím zajímavých přednášek nahlédly agentury do zákulisí firmy a zjistily, co nového se aktuálně v Seznamu děje. Nabídli jsme jim tak inspiraci pro další možnou spolupráci.
(Foto: Seznam.cz)
Nové formáty v Skliku
David Velechovský z Skliku představil novinky, na které se mohou inzerenti v Skliku těšit. Už v blízké době budeme testovat kombinovanou reklamu, která se lépe přizpůsobí umístění a podobě každého webu. Zvýší tak dále výkon kampaní v obsahové síti a otevře nové možnosti práce s nativní reklamou. Poodkryl také více informací o připravované inzerci pomocí videospotů a mikrospotů, na kterou se můžete těšit příští rok.
(Foto: Seznam.cz)
DMP Seznam.cz jako příležitost pro inzerety
DMP manažer Jakub Novotný mluvil o tom, jak v Seznamu pracujeme se sběrem dat, která využíváme pro detekci chování, věku, pohlaví a zájmů návštěvníků stránek Seznam.cz. Představil také možnosti monetizace těchto dat v rámci jednotlivých distribučních kanálů (napřímo nakupovaná display reklama, nákup reklamy v systému Sklik a využití externí DMP platformy pro distribuci dat do RTB ekosystému.) V neposlední řadě prozradil, co se v Seznamu chystá za novinky v oblasti cílené reklamy.
(Foto: Seznam.cz)
Zboží.cz a spolupráce s agenturami
Během třetí přednášky představil manažer Zboží.cz Milan Šmíd oficiální spolupráci s agenturami, včetně jednotlivých oblastí workshopů a školení. Ukázal také, jak je důležitá vánoční sezona, a přidal pár konkrétních tipů a doporučení pro e-shopy, aby ji správně zvládly. Vyhodnotil i nový produktový detail na Zboží.cz, který jsme nedávno nasadili. V poslední části přednášky ukázal novinky, na kterých ve Zboží.cz makají.
(Foto: Seznam.cz)
Večerní oddych
Aby se účastníci lépe poznali, čekalo je večer několik aktivit na odreagování. V mozkoherně si účastníci vyzkoušeli, že úplně „vypnout“ nebo soustředit se pouze na jedinou věc není v dnešním světě plném vjemů jen tak. Pohodovou atmosféru setkání doplnila jízda na koni a minigolf.
(Foto: Seznam.cz)
(Foto: Seznam.cz)
(Foto: Seznam.cz)
Budoucnost a inspirace
Na druhý den si připravil produktový manažer prohlížeče od Seznamu Lukáš Kovač přednášku o tom, proč jsme se rozhodli vytvořit vlastní prohlížeč, kam míříme a jak se to týká lidí i firem, které zajišťují reklamu. Pro mnohé bylo určitě inspirací i závěrečné povídání Tomáše Potěšila o tom, jak vybudoval, prodal a předal úspěšnou agenturu.
Co je certifikovaná agentura Sklik
Certifikovaná agentura Sklik získá po splnění podmínek přístup ke školením, přednostní přístup k novinkám Skliku a může využívat označení certifikované agentury. Má zkušenosti se širokým portfoliem klientů, ke správě účtu přistupuje transparentně a poskytuje inzerentům kvalitní servis. Podmínky certifikace v současné době splňují tyto agentury.
Tým Skliku