Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
V úterý 15. května 2018 bude v reklamním systému Sklik ukončená podpora nástroje ppcHIT. Důvodem je dlouhodobě nevyhovující technický stav a zaměření se na stabilizaci Skliku a vývoj nových funkcí
V pondělí 14. května proběhnou poslední naplánované i ručně spuštěné exporty v nástroji ppcHIT. Během dalších dnů pak bude uživatelům zrušený přístup do nástroje.
Podporu nástroje ppcHIT zachováme ve stávající podobě až do jeho ukončení. Pokud byste však narazili na nějaké technické problémy, obraťte se na naši podporu.
Automatická pravidla jsou nyní plnohodnotnou součástí Skliku a jejich funkcionalita je zachována v plném rozsahu.
Exporty kampaní do Skliku vytvořené za pomocí XML feedu a jejich pravidelné aktualizace podporují dva nástroje – AdBoost a PPC Bee. Posledních několik měsíců jsme s partnery hledali cestu, jak zajistit automatickou migraci nastavených exportů, a domlouvali možnost případných výhodnějších podmínek za otestování. Bohužel však vzhledem k odlišné struktuře dat, se kterými systémy pracují, není přenos nastavení exportů z nástroje ppcHIT do AdBoost a PPC Bee možný.
Za nestabilitu nástroje v posledních měsících a způsobené komplikace se všem klientům omlouváme.
Tým Skliku