Druhý ročník Seznam.cz studentské kampaně byl rozšířen i o Seznam naplno

5. června 2018

Celkem 34 týmů čítajících přes 150 studentů hlavně z Prahy, Brna a Zlína se zapojilo do druhého ročníku Studentské kampaně. Přihlásit se mohli studenti, kteří mají zájem o online marketing a chtějí se naučit pracovat s reklamními systémy od Seznamu.

Základní podmínkou účasti bylo sestavení týmu složeného ze studentů libovolné vysoké školy a dohoda s firmou, kterou budou propagovat. Aby studenti věděli, jak začít, proškolili je experti ze Seznam.cz. Jednotlivé týmy si pak v průběhu tří měsíců vyzkoušely správu skutečných online kampaní v systému Seznam naplno, Sklik a Zboží.

Z hodnocení studentů vyplývá, že Seznam naplno vnímají jako produkt, který dokáže zviditelnit za přijatelné peníze. Pro budování značky studenti využívali možnost zviditelnit klienta na hlavní stránce Seznam.cz, kde lze ve spojení s cílením oslovit potenciální zákazníky z libovolné lokality.

Studenti, kteří si dali za cíl získat pro klienta se Seznamem naplno více objednávek, často využívali možnost oslovení potenciálních zákazníků přímo ve vyhledávání Seznam.cz, kde na vyhledávané klíčové slovo zobrazujeme mezi prvními přirozenými výsledky firemní upoutávky s vybranými klienty.

Třešničkou na dortu některých kampaní, zaměřených na budování značky, pak bylo přidání ikony na Mapy.cz.

Samotnou práci v administračním rozhraní klienta pak studenti nejčastěji vnímali jako jednoduchou a uživatelské prostředí hodnotili jako přehledné.

Jak hodnotí Studentskou kampaň finalisté Studentské kampaně?

Která ze služeb, s nimiž ses během Seznam.cz studentské kampaně seznámil/a, tě nejvíce zaujala?

Katka (2. místo): Pro našeho klienta byl jednoznačně nejdůležitější Sklik. Osobně mě ale nejvíce zaujal Seznam naplno, kdy jsem před tím ani netušila, že díky němu je možné inzerovat na hlavní stránce Seznamu za tak nízký rozpočet. Když to ještě vztáhnu obecně na služby Seznamu, tak mě příjemně překvapil i flexibilní přístup všech zaměstnanců k řešení nejrůznějších zádrhelů.“

Anička (1. místo): Určitě Sklik, o kterém jsem dříve slyšela, ale nikdy si ho sama nevyzkoušela. Zaujala mě i kombinace nativní a kombinované reklamy.“

Jak hodnotí Studentskou kampaň samotní klienti?

Od studentů jsme získali informaci, že jsou jejich klienti s propagací spokojeni, zaznamenali vyšší zájem o nabízené služby a navýšení počtu objednávek. Na základě výsledků propagace se někteří z klientů rozhodli využívat Seznam naplno i nadále.

Ve středu 16. května proběhlo finále studentské kampaně, kde v rámci závěrečné prezentace postupně své projekty představilo pět nejúspěšnějších týmů. Ti nejlepší pak získali měsíční placenou stáž v Seznamu.

Sdílet na sítích