25. 6.

Reportáž: Sklik Expert fórum 2018

V čtvrtek 7. 6. 2018 se v kině CineStar konal druhý ročník konference Sklik Expert fórum. Konference od expertů pro experty v oblasti PPC reklamy. Zařadili jsme technická témata, jako jsou skripty a ukázali jsme i několik novinek jako branding v Skliku.

Sklik Expert fórum 2018 je druhý ročník konference zaměřené na sdílení informací s experty v oblasti PPC. „Navazujeme na úspěšný ročník expert fóra minulého roku. Prioritou bylo zachovat maximálně relevantní odborný obsah. Změnili jsme místo konání akce pro větší pohodlí a zvýšili dvojnásobně kapacitu,” upozorňuje Petra Fuksová, manažerka B2B marketingu, která se podílela na organizaci celé akce.

Na začátku konference nechal Zdeněk Philipp, produktový architekt, nahlédnout obecenstvo do zákulisí toho, jak to vypadá při implementaci novinek do Sklik účtu.

Následovalo téma crossdevice Jakuba Novotného, manažera reklamních systémů a DMP. “Problematika nabývá stále vyššího významu, kvůli neustále rostoucímu podílu internetové populace na různých zařízení,” uvedl svou prezentaci Novotný. Dále ukázal, jak se vyvíjí návštěvnost desktop vs. mobil u různých firem a prozradil, že Seznam.cz chystá vlastní crossdevice řešení.

Ondřej Novotný a Roman Stejskal navázali tématem skriptů a ukázkou Google data studia v praxi. Dva nové scripty, představené na konferenci, jsme již více popsali v článku zde a blogu

Ne každý ví, jak správně přejít na kombinovanou reklamu a proč. Tímto tématem uzavřel první část konference Jakub Loula. Uvedl několik příkladů, jak s kombinovanou reklamou v praxi pracovat a ukázal, že opravdu správně nastavená kombinovaná reklama může přinést lepší CTR než ETA inzeráty.

Po přestávce se Jan Zvolánek, seniorní optimalizátor PPC kampaní v Skliku, věnoval tématu nativní reklamy a jak s ní pracovat výkonnostně.

Závěr konference jsme věnovali novinkám. Jednou z těch nejzásadnější je branding, který bude v Skliku již brzy.

Po oficiální části konference hosté využili večerního občerstvení v Home Kitchen a probírali zkušenosti nejen s Sklikem až do pozdních hodin.

Děkujeme všem zúčastněným a těšíme se na další ročník.

Tým Skliku