6. 9.

Sklik výzva 2 – Rozlouskněte oříšek retargetingu

Je tu další Sklik výzva, ve které tentokrát půjde o strategii, jak přilákat zpět potenciální zákazníky webů vašich klientů. Zbystřete, pokud máte hlavu plnou nápadů a žádný prostor, kde se s nimi pochlubit.

Otázkou, co dělat s utíkajícími návštěvníky webů, se zabývá mnoho marketingových expertů. Proto nás napadlo přijít s výzvou, která určí, kdo je skutečným mistrem retargetingu. Kompletní soupis pravidel můžete najít na speciální stránce. Pojďme si tu ale aspoň stručně nastínit, co zájemci musí splňovat.

První pravidlo je jasné – dveře do naší soutěže máte otevřené, pokud jste zaměstnanci jedné ze 17 certifikovaných agentur. V práci si pak můžete najít další souputníky, se kterými do výzvy půjdete, nebo se do všeho můžete pustit na vlastní pěst. Je na vás, jestli budete soupeřit s ostatními agenturami, nebo s týmy a solitéry u sebe v práci.

V konečném důsledku ale vždy nejvíc záleží na vašich schopnostech – co nejlépe promyslete vlastní retargetingovou strategii, popište ji do e-mailu a pošlete do půlnoci 23. 9. na sklikvyzva@seznam.cz.

Pro účely naší výzvy jsme sestavili porotu. Ta se odborným okem podívá na všechny návrhy a nejpozději 22. 10. 2018 vyhlásí, kdo se dostal na vítěznou příčku. Náš tým expertů bude hodnotit především:

  • stanovené cíle,
  • nastavení kampaně,
  • práci s publikem,
  • kreativitu zpracování.

Závěrem bychom rádi dodali, že je sice třeba mít pravidla na paměti, ale přílišná svázanost nesvědčí kreativitě. Popusťte proto uzdu své fantazii a užijte si celý proces vymýšlení. Odměnou výherci mimo jiné bude prezentace úspěchu na blogu i sociálních sítích Seznamu a samozřejmě titul profíka na pokročilou retargetingovou strategii v Skliku.

Tým konzultací Sklik