Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Pro svět reklamy jsou Vánoce hlavní sezonou. Roste konkurence, zvyšují se ceny za proklik a navyšují se denní rozpočty. Připravili jsme pro vás přehled, co se loni nejvíce vyhledávalo.
Vánoce jsou pro většinu lidí nejšťastnější období v roce. Čas pohody, lásky, pečení cukroví, ale také doba velkých nákupů. A to je velká šance, kterou musíme využít. Od října nám v některých oborech výrazně narůstá průměrná hledanost. V listopadu dokonce o víc jak 150 % oproti září. Pro svět reklamy jsou Vánoce hlavní sezonou. Pro nás PPCčkaře je to doba tvrdé práce. Analyzujeme loňské kampaně, díváme se, co fungovalo, jaké produkty se prodávaly a řešíme nové vánoční bannery.
Někteří během roku inzerují méně, někteří více, ale všichni vyčkávají na Vánoce. Proto v tomto období tolik roste konkurence. K udržení se na top pozicích zvyšujeme cenu za proklik a navyšujeme denní rozpočty. Vytvořit odhad dostatečného rozpočtu na předvánoční období není vůbec lehké. Inspirací nám mohou být čísla z loňského roku.
Pojďme se podívat, jak a v jakých oborech nejvíce vzrostly imprese.
Z domácích spotřebičů vedly suverénně:
V elektronice byli hlavní favorité:
Třetí skupinku jsme pracovně pojmenovali jako dárky pro ženy, protože tady vládly:
Přejeme úspěšné vánoční optimalizování.
Za tým Konzultací Sklik Martina Hradilová