Vizibilita bannerové reklamy je v současnosti jedno z klíčových témat na online trhu. Sehrává zásadní roli nejenom v budování povědomí o značce, ale může také pomoci zvýšit zásah a výkon kampaně. RTB oddělení Seznamu proto připravilo speciální produkt, který právě vizibilitu klientům nabízí.
Vizibilní deal pro desktop pozice zahrnuje pouze plochy na interních webech Seznamu a externích partnerech, které jsou při zobrazení webu vizibilní z více než 80 %. Jednoduše tak umožňuje nakoupit ty nejviditelnější plochy, které velmi často přináší také nejlepší výkon.
Na tento privátní deal měsíčně nabídneme až 800 milionů impresí. Je tedy možné jej kombinovat s vhodným druhem efektivního cílení.
Deal otestovala i agentura Omnicom media Group
„Předpoklad vizibility nad 80 % byl během testu splněn a překonán. Pro získání awareness a vysoké viditelnosti brandu by mohl vizibilní deal fungovat velmi dobře,“ řekl Jakub Severa, Online Specialist z agentury Omnicom.
Kromě 35% navýšení vizibility oproti standardním display bannerům, přinesl v testovací kampani náš produkt také navýšení CTR o 135 %.
„Z hlediska výkonu (akce, leady, konverze) pak bude záležet na tom, zda se tento deal dokáže zkombinovat s vhodným druhem efektivního cílení,“ dodal Severa.
Mobilní vizibilní deal
Pro velký zájem o tento produkt jsme později vytvořili řešení i pro mobilní zařízení. U našeho RTB oddělení tedy můžete žádat i Mobilní vizibilní deal (doručující vizibilitu nad 60 %) s prostorem až 200 milionů impresí za měsíc.
** Kdy je zobrazení reklamy viditelné? Podle IAB standardů je jako vizibilní započítán banner, který se zobrazí na aktivní záložce prohlížeče po dobu minimálně jedné sekundy alespoň z 50 %.