Cílení v Skliku, na která byste s příchodem jara neměli zapomenout
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.
Je tu další Sklik výzva. Tentokrát se zaměříme na to, jak certifikované agentury dokáží efektivně využívat nový formát Skliku – branding.
Budování povědomí o značce by mělo jít ruku v ruce s výkonnostními kampaněmi. Proto jsme se rozhodli vyhlásit tuto výzvu, abychom zjistili, která z našich certifikovaných agentur je tím pravým mistrem na branding. Umí jej nejen správně nasadit, ale také pracovat s vhodným cílením. A v neposlední řadě klientovi poradí, jaká je pro tento reklamní formát vhodná kreativa.
První pravidlo je jasné – dveře do naší soutěže mají otevřeny všechny certifikované agentury.
Pokud pracuješ v jedné z nich, tak ji nezapomeň přihlásit do 13. 3. 2019 na sklikvyzva@seznam.cz a to nejpozději do 23:59 hodin. Není třeba žádné dlouhé vysvětlování, prostě nám napiš, že jako agentura zvedáte tuto námi hozenou rukavici a jdete do toho. 😊
Pro účely naší výzvy jsme sestavili porotu. Ta se odborným okem podívá na všechny brandingy u klientů certifikovaných agentur a nejpozději 11. 4. 2019 vyhlásí, kdo se dostal na vítěznou příčku. Náš tým expertů bude hodnotit, jak využíváte branding u svých klientů, práci s cílením a kreativitu zpracování.
Odměnou výherci bude prezentace úspěchu na blogu i sociálních sítích Seznamu a samozřejmě titul profíka na efektivní využití brandingu v Skliku.
Ale tou hlavní výhrou bude pozvání zástupců vítězné agentury na příjemně strávené dopoledne do Seznamu. A jak to bude vypadat? Sejdeme se v naší krásné budově na skvělou snídani, ze které vyrazíme na VIP prohlídku Seznamem. Navštívíme studia Televize Seznam, prostory Stream.cz a určitě potkáme i některou z hvězd našich pořadů.
Za tým Sklik Jakub Loula a Jan Zvolánek