Zajímavé obsahové spolupráce u nás i v zahraničí

31. května 2019

Ve světě, kde je průměrný moderní člověk vystaven asi 8 000 reklamním sdělením denně, se značky snaží zaujmout pozornost potenciálních zákazníků obsahem, který budou chtít číst a konzumovat. Když publisheři a klienti spolupracují, vznikají v Česku i ve světě zajímavé obsahové projekty. Vybrali jsme 6 ukázek, které stojí za to vidět.

Z dílny Seznam.cz

  • Jak najít práci snů?

Raiffeisenbank & Seznam Native

Projekt má za cíl provést mladé lidi vstupující na pracovní trh k jejich vysněné práci ve firmě, kde se budou cítit dobře. Do projektu jsme zapojili nejoblíbenější zaměstnavatele, kterých jsme se ptali na to, jaké možnosti studentům nebo čerstvým absolventům nabízejí, jak uspět u pohovoru nebo koho ve firmě čeká zářná kariéra.

Raiffeisenbank se prostřednictvím spolupráce s námi snaží představit mladým lidem jako perspektivní zaměstnavatel.

  • Jsme připravení na konec světa?

Playstation & Seznam Native

Lidstvo bude dřív nebo později zahubeno. Ať už klimatickými změnami, umělou inteligencí nebo dopadem obrovského meteoritu. Jak přežít apokalypsu? A co nesmí chybět v krabičce poslední záchrany?

S koncem světa jsme spojili nově vydanou hru Days Gone, která se odehrává dva roky poté, co globální pandemie srazila lidstvo na kolena.

  • Mladí lidé a alkohol

Značka pánské kosmetiky AXE & Seznam Native

Děti v Česku popíjejí už na základních školách a adiktologové se setkávají i se závislými dvacátníky. Každý pátý Čech má nakročeno k závislosti. Proč tolik mladých lidí pije alkohol? Proč pití „na kuráž“ nedává smysl a jak si zvýšit sebevědomí zdravěji?

Společnost AXE prostřednictvím projektu komunikuje, že lepším způsobem, jak získat sebevědomí je používaní jejich výrobků.

Ze světa

  • Welcome Back to The Fifth Dimension

Televizní stanice CBS & The Atlantic

Jak víme, že nežijeme v alternativní dimenzi? Náš svět plný sociálních médií, polarizované politiky, fake news se vymyká realitě. Dočtete se tady o různých záhadách, příbězích, konspiracích a lehkých paranoiích. A to vše je zabalené do povedené černobílé grafiky.

Projekt na webu The Atlantic promuje obnovený seriál Zóna úsvitu televizní stanice CBS, jehož původní série vznikly už v roce 1959. Seriál, podobně jako obsahový web se věnuje různým záhadným příběhům, ale i politickým či společenským tématům.

  • Spring Reboot

The Home Depot & Apartment Therapy

Jak si uklidit skříň? Jak najít v domě více úložného prostoru? Jak ušetřit čas při domácích pracích? Jděte letos na jarní úklid chytře. Prostřednictvím interaktivních tipů a krátkých videí zjistíte, jak na to.

Home Depot je e-shop prodávající bytové doplňky, malé spotřebiče nebo čistící prostředky. Spoluprací s webem Apartment Therapy našli způsob, jak originálně odkazovat do svého e-shopu.

  • Movin‘ Outside the Box

Realtor.com & Thrillist

K odstěhování z velkých měst do menších, zato poklidnějších a často i zajímavějších regionů, nabádá obsáhlý projekt z dílny publishera Thrillist. Čtenář se u každého z regionu dozví, proč se sem lidé stěhují a jaké jsou v daném městě pracovní příležitosti či doprava.

Obsahově bohatý projekt je způsob, jak se na webu snaží zaujmout realitní server Realtor.

Tým Seznam Native

Sdílet na sítích