V poslední době jsme zaznamenali zvýšený zájem trhu o cílové skupiny slavných světových značek. Tomuto zájmu jsme se rozhodli vyjít naproti a vytvořili jsme v našich programatických kanálech nová cílení, které tyto Zájmy o danou značku reflektují. Nově tak můžete v Skliku a v RTB zacílit na uživatele, kteří hledají konkrétní brandy z oblastí elektroniky, módy a hraček.
Z testování tohoto typu cílení jsme vyvodili nákupní chování „Brandlovers”, kteří při vyhledávání preferují svou oblíbenou značku. Tímto krokem rozšiřujeme možnosti cílení, a to formou odlišného pohledu na chování uživatele k danému brandu. V rámci Skliku jsou zařazeny do skupiny zájmů o koupi, nicméně cílení svým charakterem nemá definovat aktuální zájem o konkrétní produkt, ale náklonnost ke konkrétní značce.
Data vycházejí z hledanosti konkrétních brandů na službě Zboží.cz v posledních 30 dnech.
Jakých brandů se cílení týká
Již nyní se můžete těšit ze známých značek:
Další značky budeme postupně přidávat. Nenašli jste brand, který byste využili pro své klienty? Napište nám na rtb@firma.seznam.cz. Pokud to bude možné, vytvoříme jej pro vás.
Tým Cílené reklamy