Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy ve světě za poslední měsíc? Vybrali jsme pro vás čtyři příklady, které se za nás opravdu povedly. Najdete mezi nimi také dva projekty z vlastní dílny.
Z dílny Seznam.cz
- Kam v létě? Guide pro nerozhodnuté fanoušky
Hanácká vodka & Seznam Native
Přehled nejlepších letních hudebních festivalů a interaktivní test, který každému nerozhodnému fanouškovi pomohl s výběrem festivalu podle jeho gusta. Oslovili jsme organizátory 17 tuzemských akcí a několik umělců včetně Richarda Müllera nebo Alberta Černého z kapely Lake Malawi.
Česká bankovní asociace & Seznam Native
V tomto nativním projektu jsme cestovatelům přinesli řadu rad, tipů a triků, jak se na zahraničních cestách nenechat zbytečně „okrádat“. Proč je dobré vybírat z bankomatů či platit vždy v místní měně, a ne v přepočteném kurzu? A proč se hodí vyjet za hranice vždy s debetní i kreditní kartou?
Ze světa
- Healthcare‘s Next Frontier
Verizon & WIRED Brand Lab
Jak umělá inteligence může pomoci zdravotnictví? Interaktivní článek se věnuje využití technologií v medicíně, péči o lidské zdraví a pomoci lékařům k detailnějším analýzám lidského těla a jeho diagnostikování.
Gillette & Fatherly
Přirozená a smysluplná spolupráce firmy Gillette a serveru Fatherly, který se zabývá tématy spojenými s otcovstvím a s životy mužů. Nativní projekt stojí na dopisech známých mužů, mezi kterými je třeba televizní moderátor, odstřelovač nebo sportovec, kteří v nich dávají rady dospívajícím chlapcům v době, kdy se role mužů ve společnosti mění.
Podívejte se i na obsahové inspirace z minulého měsíce.
Tým Seznam Native