Zajímavé obsahové spolupráce III

30. července 2019

Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy ve světě za poslední měsíc? Vybrali jsme pro vás čtyři příklady, které se za nás opravdu povedly. Najdete mezi nimi také dva projekty z vlastní dílny.

Z dílny Seznam.cz

  • Kam v létě? Guide pro nerozhodnuté fanoušky

Hanácká vodka & Seznam Native

Přehled nejlepších letních hudebních festivalů a interaktivní test, který každému nerozhodnému fanouškovi pomohl s výběrem festivalu podle jeho gusta. Oslovili jsme organizátory 17 tuzemských akcí a několik umělců včetně Richarda Müllera nebo Alberta Černého z kapely Lake Malawi.

  • Bezpečná dovolená

Česká bankovní asociace & Seznam Native

V tomto nativním projektu jsme cestovatelům přinesli řadu rad, tipů a triků, jak se na zahraničních cestách nenechat zbytečně „okrádat“. Proč je dobré vybírat z bankomatů či platit vždy v místní měně, a ne v přepočteném kurzu? A proč se hodí vyjet za hranice vždy s debetní i kreditní kartou?

Ze světa

  • Healthcare‘s Next Frontier

Verizon & WIRED Brand Lab

Jak umělá inteligence může pomoci zdravotnictví? Interaktivní článek se věnuje využití technologií v medicíně, péči o lidské zdraví a pomoci lékařům k detailnějším analýzám lidského těla a jeho diagnostikování.

  • Letters to Boys

Gillette & Fatherly

Přirozená a smysluplná spolupráce firmy Gillette a serveru Fatherly, který se zabývá tématy spojenými s otcovstvím a s životy mužů. Nativní projekt stojí na dopisech známých mužů, mezi kterými je třeba televizní moderátor, odstřelovač nebo sportovec, kteří v nich dávají rady dospívajícím chlapcům v době, kdy se role mužů ve společnosti mění.

Podívejte se i na obsahové inspirace z minulého měsíce.

Tým Seznam Native

Sdílet na sítích