V půlce srpna jsme navázali na úspěšná setkání RTB snídaní. S klienty Seznamu jsme se sešli v NH hotelu na Smíchově a společně jsme u snídaně probrali novinky v Seznamu a Adformu.
Příjmy z RTB vzrostly Seznamu o 65,2 %
Oproti minulému roku narostlo Skliku revenue z ploch Seznamu o 10,8 % a RTB o neuvěřitelných 65,2 %. A to přesto, že stále dost reklamního prostoru prodáváme napřímo, uvedl manažer RTB Seznamu Ondřej Kacbal. Aktuální počet klientů Seznamu hovoří za vše. Přes 45 000 aktivních klientů, od malých firem až po velké, využívá nyní služeb Seznamu.
Nové oddělení v Seznamu reaguje na zvýšenou poptávku RTB
S velkým zájmem o RTB vznikla potřeba vytvořit nové oddělení RTB konzultací, kterým od začátku letošního roku také pomáhají optimalizátoři Skliku. A to nám umožňuje lepší propojení RTB a Sklik kampaní. Zájem o RTB je na vzestupu a není se čemu divit. Přes RTB Seznamu lze nakoupit nejen veškeré inventory z 21 interních oborových a obsahových služeb, ale i plochy na více jak 270 partnerských webech.
Co chystáme
Na RTB snídani mluvil Martin Jandora o vývoji v programatické cílené reklamě, který potěší zejména velké značky. V půlce září plánujeme spuštění outstreamu na domovské stránce Seznamu a na Novinkách. Jakmile bude video z 50 % vizibilní, spustí se. Pokud uživatel odscrolluje pryč, video se zastaví. Novinka bude dostupná pro Sklik i RTB. Tím reagujeme na zvýšenou poptávku po videoreklamě na webech Seznamu.
V průběhu října nabídneme klientům opravdový nativní inzerát, plně responzivní na všech zařízeních. Inzerát se dokáže plně přizpůsobit všem umístěním na různých webech.
Vaše oblíbené zprávy, moderátory a všechny novinky ze světa RTB si můžete prohlížet v prohlížeči od Seznamu, vlastním Seznamáckém mobilu nebo na Televizi Seznam.
Tereza Harmatová