15. 7.

Zajímavé obsahové spolupráce: Microsoft, Husquarna a další

Jak vypadají obsahové spolupráce mezi značkami a mediálními domy u nás a ve světě? Podívejte se na naší dosud nejrozsáhlejší spolupráci s Microsoftem o umělé inteligence. Mrkněte, jak výrobce kultovních panenek Barbie bojuje proti stereotypům nebo jak dopadla výprava Samsungu s National Geographic do Grand Canyonu. Pohodlně se usaďte, jdeme na to.

Z dílny Seznam.cz

Ušetřete si práci na zahradě s chytrými pomocníky

  • Husqvarna& Seznam Native

V projektu pro značku zahradních nástrojů jsme čtenářům připomínali, že zahrada je především radost, místo pro setkávání, odpočinek či rodinné grilovačky. Dali jsme jim návod, jak si ušetřit práci při péči o bazén, zalévání rostlin nebo při pěstování trávníku. Jak moc si vážíte svého volného času?

AI v Česku

  • Microsoft & Seznam Native

Doposavad nejobsáhlejší projekt pod značkou Seznam Native vznikl ve spolupráci se společností Micorosoft. Prostřednictvím něj jsme chtěli přiblížit dovednosti a limity umělé inteligence. Na příbězích 11 lidí a firem jsme ukázali, že umělá inteligence je už dnes běžnou součástí našich životů. Nakonec jsme čtenářům ukázali, jak moc důležité je neustále se vzdělávat, aby nezaostali za pracovním trhem.

Připravte se na přežití horkého léta ve městě

  • 81klima & Seznam Native

Nic nenasvědčuje tomu, že by letošní léto bylo méně horké než to loňské. Počet tropických dní roste, a tak světová města hledají cesty, jak s horkem bojovat. Jak může Praha předejít tomu, aby se její klima podobalo jihu Itálie nebo Turecku? A proč je teď ideální doba pro nákup klimatizace?

Ze světa

You Can Be Anything

  • Barbie & The Players Tribune

Výrobce kultovních panenek v posledních letech investuje do osvětových kampaní týkajících se zlepšení postavení žen. V této brandové spolupráci přibližuje příběhy tří žen – malé skejťačky Sky, gymnastky Aly a parasportovkyně Madison. Všechny tři se potýkají se spoustou předsudků, věří ale, že se kvůli názorům cizích lidí nemusí měnit nebo vysvětlovat, proč dělají to, co je baví.

Virtual Prom

  • Značka kosmetiky AXE & Teen Vogue

Zajímavý nápad se povedlo uskutečnit značce kosmetiky AXE ve spolupráci s teenagerskou edicí Vogue. Jelikož vlivem koronaviru přišli maturanti po celém světě o svůj ples, značky se rozhodly uspořádat jeho virtuální verzi prostřednictvím videokonference, ke které se přidaly tisíce studentů. Události předcházely články na témata týkající se přípravy, líčení, výběru vhodných outfitů a podobně. A na plese nechyběly ani návštěvy několika teen celebrit.

Beyond the Frame

  • Samsung & National Geographic

National Geographic se pro tento projekt spojil s několika profesionálními fotografy, kteří se vypravili do nádherné pouštní krajiny se smartphony Galaxy S20 Ultra. Snažili se pořídit co nejkrásnější fotky i videa a zachytit místní magickou krajinu. Vysvětlují také, jak pracovat se zoomem, stabilizátorem a dalšími nástroji, které pomáhají vytvořit dokonalé snímky. Součástí projektu byla i fotografická soutěž pro čtenáře.

Tým Seznam Native