Větší přehled o výkonu reklam díky měření impresí

6. srpna 2020

Dlouhodobě pracujeme na transparentnosti a otevřenosti našich reklamních systémů a Sklik není výjimkou. Tentokrát jsme vylepšili možnosti doměřování zobrazovaných reklam v obsahové síti pomocí externích měřících systémů. Jak funguje a v čem vám může pomoci?

Využíváte nějaký z adservingových či měřících systémů (Adform, Adssets, DV360, Gemius), doměřujete celkový zásah nebo postview konverze? Právě tuto možnost nyní nabízíme v obsahové síti Skliku.

K čemu je to dobré a kdy to využiji

  1. Díky doměření impresí pomocí externího měřícího pixelu můžete vidět celkový zásah nad více kanály, nebo třeba jen ze své
    Sklik kampaně/sestavy/reklamního sdělení.
  2. Externí systémy nabízejí měření konverzí formou post impression a tak je možné zapojit i pro ČR nepostradatelnou obsahovou síť Skliku a podívat se, kolik přivádí konverzí či nastavených cílů z pohledu „post impression”.
  3. Pomocí doměření impresí do externího měřicího systému můžete využít multikanálovou atribuci a sledovat ucelenější customer journey.

Nová pole pro vkládání externích měřicích kódů naleznete společně s polem pro měřicí šablonu pod každým reklamním formátem v odkazu „volitelné položky”.

Podpora v importu a exportu je pro ulehčení práce s větším objemem reklamních formátů zajištěna a plně podporována.

Podrobnější informace o měřicích šablonách najdete v naší nápovědě.

Za celý tým Skliku Jakub Novotný

Sdílet na sítích