Rozšiřujeme zásah kampaní díky významové shodě
Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Dlouhodobě pracujeme na transparentnosti a otevřenosti našich reklamních systémů a Sklik není výjimkou. Tentokrát jsme vylepšili možnosti doměřování zobrazovaných reklam v obsahové síti pomocí externích měřících systémů. Jak funguje a v čem vám může pomoci?
Využíváte nějaký z adservingových či měřících systémů (Adform, Adssets, DV360, Gemius), doměřujete celkový zásah nebo postview konverze? Právě tuto možnost nyní nabízíme v obsahové síti Skliku.
K čemu je to dobré a kdy to využiji
Nová pole pro vkládání externích měřicích kódů naleznete společně s polem pro měřicí šablonu pod každým reklamním formátem v odkazu „volitelné položky”.
Podpora v importu a exportu je pro ulehčení práce s větším objemem reklamních formátů zajištěna a plně podporována.
Podrobnější informace o měřicích šablonách najdete v naší nápovědě.
Za celý tým Skliku Jakub Novotný